ثبت بیش از هشت و نیم میلیون تردد در محور‌های کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بیش از هشت و نیم میلیون تردد در محور‌های استان در ایام نوروز امسال خبر داد.

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی راهداری (۲۴ اسفند ۱۴۰۲) تا پایان روز گذشته (هشتم فروردین) بیش از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در محور‌های استان به ثبت رسیده، گفت : از این میزان ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد مربوط به خودرو‌های سبک و ۹۸۰ هزار تردد مربوط به خودرو‌های سنگین بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، محور بیستون - کرمانشاه را پرترددترین محور در این ایام اعلام کرد و افزود: کمترین تردد را نیز در محور قصرشیرین-سرپل‌ذهاب داشتیم.

وی از جابه‌جایی نزدیک به یک میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان در این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد بیش از ۶۰۰ هزار مسافر وارد استان شدند، بیش از ۵۸۰ هزار نفر از استان خارج شدند و بیش از ۴۷هزار نفر نیز درون استان جابه‌جا شدند.

کهریزی از تداوم طرح نوروزی راهداری تا ۱۳ فروردین و پایان موج بازگشت مسافران خبر داد و ادامه داد: ۴۹ اکیپ راهداری و ۴۵۰ نیرو در طرح نوروزی پای کار هستند.

وی با بیان اینکه رصد و گشت‌زنی در محور‌های استان به صورت شبانه‌روزی توسط گشت‌های راهداری انجام می‌شود، از مردم خواست قبل از سفر برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.