لزوم رونق گردشگری روستایی در روستا‌های کرمانشاه

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه بر لزوم رونق گردشگری روستایی در روستا‌های استان به منظور تحرک اقتصادی و رونق کسب و کار‌های محلی در این مناطق تاکید کرد.

محمدجواد خجسته مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه در بازدید از اقامتگاه‌های بوم‌گردی شهرستان روانسر، با اشاره به اهمیت گردشگری روستایی، گفت : گردشگری روستایی می‌تواند در رونق کسب و کار روستائیان تاثیرات مثبتی برجای بگذارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه افزود: برگزاری جشنواره‌ها و رویداد‌های محلی در روستا‌ها می‌تواند به معرفی بیشتر قابلیت‌های گردشگری این روستا‌ها و جذب بیشتر گردشگران بسیار کمک کننده باشد.

او تصریح کرد: علاوه برای اینکه باید گردشگری روستایی را تقویت کنیم، بهینه سازی زیرساخت‌های ارتباطی روستایی در استان یک ضرورت است تا دسترسی مسافران به روستا‌ها با سهولت بیشتری انجام گیرد.

خجسته در پایان با بیان اینکه اقامتگاه‌های بوم‌گردی نقش مهمی در رونق گردشگری روستایی دارند، تاکید کرد: به این منظور باید تسهیلات لازم را در اختیار اقامتگاه‌های بوم‌گردی قرار دهیم تا توسعه پیدا کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.