آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش سلامت نوآموزان از ۱۴ فروردین

 رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اصفهان گفت: طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان استان اصفهان از ۱۴ فروردین در ۴۳ پایگاه اجرا می‌شود.

 رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اصفهان گفت: والدین می‌توانند متناسب با نوبت اخذ شده از چهاردهم فروردین برای انجام سنجش بدو ورود نوآموزان اقدام کنند که روند فرایند نوبت‌دهی و سنجش بدو ورود  تا سی‌ویکم اردیبهشت ادامه دارد.


روح‌الله خزایی افزود: بر اساس طرح جدید سنجش سلامت نوآموزان، لازم است خانواده‌هایی که فرزند آنها در مهرماه سال ۱۴۰۳ وارد پایه اول می‌شود، با مراجعه به سایت my.medu.ir تا پایان مهلت مقرر نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند.

او  با بیان اینکه خانواده‌ها نوبت‌گیری نوآموزان را به‌روز‌های پایانی موکول نکنند، ادامه داد: در استان اصفهان ۳۷ پایگاه فعال سنجش بدو ورود در نظر گرفته شده است که برای سهولت و تسریع فرآیند سنجش ۶ پایگاه شیفت عصر هم برنامه‌ریزی شده است.


رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود:  متولدان اول مهر ۱۳۹۶ تا اول مهر ۱۳۹۷ که در سال ۱۴۰۴ وارد پایه اول دبستان می‌شوند باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند در غیر این صورت امکان ثبت‌نام در پایه اول را نخواهند داشت.


خزایی با اشاره به اینکه برای هر نوآموز تنها یک‌بار امکان اخذ نوبت وجود دارد و والدین موظف هستند در تاریخ و زمان مقرر در محل پایگاه حاضر باشند ادامه داد:هزینه سنجش بدو ورود به دبستان و کودکستان ۶۰ هزار تومان است که به صورت سامانه‌ای دریافت می‌شود و هیچ‌گونه وجه نقدی در پایگاه‌ها دریافت نخواهد شد.


او افزود همراه داشتن شناسنامه والدین و دانش‌آموز، کارت واکسیناسیون، معرفی‌نامه از مدرسه و یک قطعه عکس برای انجام مراحل سنجش در پایگاه‌ها لازم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.