نتیجه غیر منتظره خورشید گرفتگی در ماه آوریل

خورشیدگرفتی ماه آوریل منجر به یک نتیجه غیرمنتظره خواهد شد.

یک خورشید گرفتگی کامل قرار است در ۸ آوریل در ایالات متحده رخ دهد و مردم برنامه ریزی می‌کنند که در زمان وقوع در مکان مناسب قرار گیرند.

مکان ایده آل یک مسیر ۱۰۰ مایلی است که از مین در شمال شرقی تا تگزاس در جنوب امتداد دارد. حضور در این مسیر به شما امکان می‌دهد لحظه‌ای زودگذر را تجربه کنید که در آن نور روز کاهش می‌یابد و سر و صدای طبیعت متوقف می‌شود و موجودات فریب غروب دروغین را می‌خورند.

یکی دیگر از یافته‌های پژوهشی که اخیراً منتشر شده این است که ممکن است در تصادفات رانندگی نیز افزایشی رخ دهد که علا آن حواس‌پرتی رانندگان به بیرون از پنجره ماشین خود نیست، بلکه به نظر می‌رسد افزایش تصادفات عمدتاً به دلیل حجم بالای ترافیک باشد، زیرا میلیون‌ها نفر به سمت یک منطقه متمرکز در ایالات متحده می‌روند.

این تحقیق که این هفته در JAMA Internal Medicine منتشر شد، می‌گوید در آخرین خورشیدگرفتگی کامل در ایالات متحده در سال ۲۰۱۷ که مسیر کلی آن از ساحلی به ساحل دیگر امتداد داشت، تصادفات مرگبار رانندگی در ایالات متحده افزایش قابل توجهی داشت.

داده‌ها حاکی از افزایش ۳۱ درصدی خطرات ایمنی ترافیک در حول و حوش خورشید گرفتگی کامل در سال ۲۰۱۷ بود و به طور مطلق این میزان به طور متوسط هر ۲۵ دقیقه یک نفر دیگر درگیر تصادف و هر ۹۵ دقیقه یک نفر دیگر جان خود را از دست داد.

منبع: الیوم السابع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار