رعایت نکات ایمنی هنگام بازگشت از سفرهای نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خطاب به مسافران و گردشگران نوروزی، گفت : برای بازگشت عجله‌ای نداشته باشید، درصورت احساس خستگی و خواب آلودگی حتما استراحت کنید.

محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت این جمعیت در بحث جوانان، داوطلبان و پایگاه‌های امداد و نجات، گفت : امسال در بحث امداد و نجات که مهمترین وظیفه ذاتی جمعیت هلال احمر است با همکاری سایر دستگاه‌های امدادرسان، ۵۰ پایگاه ثابت و موقت از ابتدای طرح نوروزی (۲۴ اسفندماه) فعالیت خود را دوچندان کرده و در محور‌های مواصلاتی استان در حال خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی هستند.

وی در توضیح ارائه خدمت در حوزه جوانان به برپایی ۱۹ پایگاه در ورودی شهر‌ها اشاره کرد و گفت: در این پست، فضا‌های دوستداران کودک ایجاد شده که استقبال خوبی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به برپایی خیمه‌های نماز، راهنمایی نوروز، تیم‌های سحر و سحاب، گفت: تیم‌های سحر و سحاب به صورت پیاده در میان انبوه جمعیت هستند و اگر نیاز به ارائه خدمات باشد در خدمت مردم هستند.

وی با توصیه به مسافران و گردشگران نوروزی با توجه به روز‌های پایانی سفر، گفت: در حال حاضر در شرایط موج بازگشت مسافران هستیم و از آنجا که آمار تصادفات در راه‌های کشور در طول سال بالا است درخواست می‌شود که کاربران جاده‌ای در این ایام با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی مواظب خود و همراهان باشند، بی‌توجهی به آن سبب ایجاد حادثه و پشیمانی می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: برای بازگشت عجله‌ای نداشته باشید درصورت احساس خستگی و خواب آلودگی حتما استراحت کنید. قانون هر دو ساعت رانندگی، یک ربع استراحت را فراموش نکنید.

وی گفت: شماره تلفن امدادی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته، آماده پاسخگویی به مردم و امداد و نجات افراد حادثه‌دیده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار