آزادی خواه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باید اقتصاد را به دست مردم بسپاریم/ مجلس در زمینه رفع موانع تولید قوانین خوبی را وضع کرده است

نماینده مردم ملایر گفت: برای برون رفت از مشکلات، اقتصاد را برون‌سپاری کنیم.

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای  در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: تعیین شعارهای سال از سوی رهبر انقلاب در چند سال گذشته به نوعی تعیین راهبردهای کشور به صورت بلند مدت و کوتاه مدت است.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در بحث تولید رمز رونق اقتصادی و موتور محرک بهبود اشتغالزایی و توسعه است، افزود:برای برون رفت از مشکلاتی که اقتصاد دولتی گریبانگیر کشور کرده است باید اقتصاد را برون‌سپاری کنیم و به دست مردم بسپاریم.

 عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با بیان اینکه اقتصاد دولتی در برخی مواقع باعث ایجاد آسیب‌های همچون رانت و بهره‌وری پائین می‌شود، افزود: اقتصاد دولت محور اقتصادی بیمار است که برای گذر از مشکلات آن باید به بخش خصوصی و مردم اعتماد کرد و نقش آنها در رشد تولید را افزایش داد.

آزادی‌خواه با تاکید بر اینکه برای ایجاد تحول در اقتصاد کشور باید موانع تولید را رفع کرد، عنوان کرد: مجلس در زمینه رفع موانع تولید قوانین خوبی را وضع کرده است که متاسفانه در برخی مواقع به آن عمل نشده است و در چنین شرایطی انتظار مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف اقتصادی ممکن نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه باید به این باور رسید که مشارکت مردم در اقتصاد نقش موثری در بهبود وضعیت اقتصادی کشور دارد، اظهار داشت:باید شرایطی را فراهم کرد تا کارآفرینان با اشتیاق بیشتری در جهت تحقق شعار سال گام بردارند و مانع از خروج آنها از کشور و بردن سرمایه خود از این کشور شویم.

 نماینده ملایر در مجلس با اعلام اینکه قوه مقننه و نمایندگان این آمادگی را دارند تا با تصویب قوانین لازم یا نظارت بر قوانین موجود ظرفیت‌های لازم برای مشارکت مردم در بخش اقتصادی را فراهم کنند، گفت: این آمادگی را داریم اگر لایحه‌ای در این زمینه از سوی دولت به مجلس ارسال شود را با فوریت بررسی کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم تا شاهد تحقق شعار سال باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار