تهاتر قیر ونفت برای روکش آسفالت آزادراه‌ها

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۸ میلیون و ۶۶۰ هزار مسافر از طریق انواع ناوگان حمل ونقل عمومی و جاده‌ای جابه جا شده است.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی   با بیان اینکه یکی از اقدامات خوبی که در پایان سال به بهره‌برداری رسید افتتاح بلند رفت   آزاد راه رودبار _ منجیل بود گفت: به گواه کسانی که امسال از این محور تردد داشته‌اند در ایام پیک سال میزان ترافیک در این محور به کمترین حد ممکن رسید و مردم دیگر ترافیک های ۸تا ۱۰ ساعته را در این بخش شاهد نبودند.

وی افزود: در حال حاضر مدیریت فرآیند محور بازگشت این محور در حال انجام است و  به زودی اقدامات لازم در این بخش انجام می شود.

او گفت: در این مدت ۸ میلیون و ۶۶۰ هزار سفر هوایی، ریلی و جاده ای انجام شده است‌ .

وی در خصوص  آسفالت محورهای شریانی و فرعی گفت:  سال گذشته حجم زیادی از آسفالت  در محورهای شریانی و فرعی انجام شده و با توجه به آنکه  تعدادی از آزادراه ها به بخش واگذار شده و به دلیل عدم افزایش نرخ عوارضی  آنها معترض بودند  بنابراین مقرر شده در هیئت وزیران در قالب تهاتر نفت و  قیر بخشی از این هزینه ها پرداخت شود.

او ادامه داد:  روکش آسفالت به نحو احسن  انجام شده و  تدارک گسترده ای  هم دیده شده و  ابلاغ شده  که هم در راه های اصلی و هم  راه های  روستایی انجام شود.

او گفت: سال گذشته ۳هزار کیلومتر راه روستایی  احداث شده و ۶هزار کیلومتر هم  عملیات روکش و آسفالت انجام شده است.

 
برچسب ها: بذرپاش ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
آقای وزیر جلوی این قیمت های ناحق مسکن را بگیر آیا سر پناه حق ملت نیست مسکن افتاده دست سوداگران راند خواران سرمایه دارها کجا دنیا این وضع مسکن را دارد مسکن که داخلی است چرا باید با دلار صد هزار تومان به خورد ملت داد چرا وزیر پاسخگو نیست هر روز گرانی به چه حساب کتابی مشکل داخلی است اجاره گرانی مسکن بیداد می کند
آخرین اخبار