توزیع ۶ هزار نایلون پلاستیکی در مسیر‌های خروجی مهاباد آغاز شد

شهردار مهاباد گفت: همزمان با روز طبیعت توزیع ۶ هزار نایلون پلاستیکی در مسیر‌های خروجی مهاباد آغاز شد.

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد گفت: در راستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی تفرجگاه ها، مراکز تفریحی و گردشگری، از نخستین ساعت روز دوشنبه ١٣ فروردین ماه (روز طبیعت) در تمامی خروجی‌های شهر علاوه بر توزیع نایلون‌های پلاستیکی مخصوص جمع آوری زباله، مکان‌های خاص هم برای انباشت زباله شهروندان دایر شده است.

وی اضافه کرد: این منهول‌های (پاکت) سیمانی خروجی به طرف میاندوآب، ارومیه، سردشت، جاده پسوه، حمزە آباد و لاچین دایر شده و شهروندان می‌توانند پس از بازگشت از دامن طبیعت زباله‌های خود را در این مکان‌ها بگذارند.

شهردار مهاباد گفت: پس از پایان روز هم کاگران بخش خدمات شهری شهرداری زباله‌های جمع‌آوری شده را با استفده از خودرو‌ها مخصوص حمل زباله به سمت سایت زباله شهری حمل می‌کنند.

وی از شهروندان و مسافران درخواست کرد ضمن همکاری با همکاران حوزه خدمات شهری شهرداری مهاباد مسقر در این خروجی ها، موقع برگشت کیسه‌ها را به صورت سربست در محل سطل‌های مخصوص پسماند در مسیر قرار دهند تا همکاران پاکبان بلافاصله اقدام به پاکسازی کنند.

شهردار مهاباد با بیان اینکه این اقدام گامی در تقویت مشارکت عمومی در حفاظت از محیط زیست است، افزود: روز بعد از سیزده بدر نیز تمام کارکنان شهرداری به صورت تیم‌های چند نفره جمع آوری زباله در حاشیه شهر و مکان‌هایی که به علت ازدحام جمعیت زباله تجمع شده حضور یافته و اقدام به جمع آوری زباله‌ها می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.