حماس: عملیات اسدود نشانه ایمان ملت فلسطین به مقاومت است

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای از عملیات ضدصهیونیستی در بندر اسدود در غرب سرزمین‌های اشغالی تمجید کرد و آن را نشانه ایمان ملت فلسطین به گزینه مقاومت دانست.

جنبش حماس در بیانیه خود عملیات ضدصهیونیستی در شرق بندر صهیونیست‌نشین اسدود انجام شد را تبریک گفت و آن را قهرمانانه توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است: ما این عملیات را پاسخی طبیعی به جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین می‌دانیم. این عملیات نشان‌دهنده ایمان ملت فلسطین به گزینه مقاومت برای رهایی از اشغالگری و تحقق آزادی و استقلال است.

جنبش حماس در بخش دیگری از این بیانیه تاکید کرد: آزادگان و قهرمانان انقلابی ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی و تمام نقاط فلسطین را به گسترش مقاومت فراگیر در مقابل دشمن فاشیستی که چیزی جز زبان زور نمی‌فهمد، دعوت می‌کنیم.

در این بیانیه تاکید شده است: دشمن سرکش صهیونیستی باید بفهمد که تمام جنایت‌های اشغالگری و کشتار‌ها باعث دست کشیدن ملت ما از تلاش‌هایش برای دستیابی به آزادی و بازپس گیری خاک خود نخواهد شد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت یکشنبه شب اعلام کرد که سه صهیونیست در عملیات ضد صهیونیستی با سلاح سرد در منطقه «گان یفنی» در شرق اسدود زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار