ایران چگونه از صهیونیست‌ها انتقام خواهد گرفت؟

رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشورمان، دست به قمار خطرناکی زد.

عصر دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳؛ تاریخی که برای همیشه در قلب ایران و ایرانی ثبت شد تا یادشان نرود رژیم خونخوار صهیونیستی چگونه بهترین هموطنانشان را به شهادت رساند.

«در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه، ساعاتی قبل (عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳) هواپیما‌های این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم " سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی" از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان به شرح زیر به فیض شهادت نائل آمدند:

 شهید حسین امان اللهی، شهید سید مهدی جلالتی، شهید محسن صداقت،  شهید علی آقا بابایی  وشهیدسید علی صالحی روزبهانی» 

 این بخشی از بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از وقوع این جنایت بود. جنایتی که از همان زمان وقوع دل هموطنان روزه دار مان را به درد آورد و آنها را به خیابان‌ها کشاند تا اصلی ترین مطالبه خود را فریاد بزنند «انتقام»

نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ وین

حسین امیر عبداللهیان همان دقایق ابتدایی در صحبت با همتای سوری خود این جنایت را محکوم کرد، مسئولیت عواقب این اقدام را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و بر ضرورت واکنش جدی جامعه جهانی نسبت به این گونه اقدامات جنایتکارانه تاکید کرد.

سخنگوی وزارت خارجه این حمله ددمنشانه را نقض فاحش مقررات بین المللی بویژه کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ وین دانست و افزود: شایسته و بایسته است این اقدام با قوی‌ترین عبارات از سوی جامعه جهانی و سازمان ملل متحد محکوم و اقدام لازم در قبال متجاوز انجام شود.  ابعاد این حمله نفرت انگیز در حال بررسی است و مسئولیت عواقب و پیامد‌های آن با رژیم متجاوز صهیونیستی است؛  جمهوری اسلامی ایران، ضمن محفوظ دانستن حقوق خود برای اتخاذ اقدامات متقابل،   نسبت به نوع واکنش و تنبیه متجاوز تصمیم می‌گیرد.

سازمان ملل

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی وزیر کشور هم درباره پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این جنایت گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که پاسخش با محاسبات دقیق  و بدون قرارگیری در تله‌های دشمنان خواهد بود. جمهوری اسلامی ایران تصمیمات هوشمندانه و مدبرانه خواهد داشت و پاسخ دردناکی به این جنایت خواهد داد.

علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس هم در این زمینه گفت: رژیم صهیونیستی بدون شک با هماهنگی آمریکا این اقدام خونین را انجام داده است و دست خونین بایدن و نتانیاهو با هم در این جنایات شریک است. باید پاسخی دردناک به این رژیم سفاک و خونریز داده شود و اجازه داده نشود که این رژیم هر اقدامی را انجام دهد؛ بهترین پاسخ و اقدام برای بازدارندگی مقابله دقیق است که در زمان و مکان خود باید انجام شود. توقع این است که در زمان و مکان مناسب این اتفاق بیفتد.

نتانیاهو درصدد است که دامنه بحران غزه را به خارج از اراضی اشغالی منتقل کند

هانی‌زاده کارشناس مسائل خاورمیانه در تحلیل علت این حمله نیز معتقد است: حمله هواپیما‌های رژیم صهیونیستی به مقر کنسولگری ایران نقض آشکار قوانین بین المللی از سوی رژیم صهیونیستی است به اعتبار آن که مقر کنسولگری‌ها و سفارتخانه‌ها طبق قانون بین‌المللی وین و ژنو دارای مصونیت دیپلماتیک هستند و از هرگونه تعرض مصون هستند و این‌گونه اقدامات نقض آشکار قوانین بین المللی است. اما با توجه به گذشت ۶ ماه از عملیات طوفان الاقصی و ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی درموازنه قدرت در غزه به نفع اسرائیل و نتانیاهو درصدد است که دامنه بحران غزه را به خارج از اراضی اشغالی منتقل کند و شرایطی را فراهم کند که بازیگران قدرتمند جهانی و منطقه‌ای در بحران غزه ورود پیدا کنند. طبیعی است که ایران عکس العمل شتابزده انجام نخواهد داد و در گذشته هم رژیم صهیونیستی اقدام به ترور برخی از فرماندهان کرده بود و اما محور مقامت پاسخ مناسب را خواهد داد و ایران به صورت شتابزده عمل نمی‌کند و فشار از سوی محور مقاومت علیه رزیم صهیونیستی درآینده مخصوصا از سوی حماس و جهاد اسلامی در اراضی اشغالی تشدیدخواهد شد و اسرائیل با عکس‌العمل دقیق و هوشمندانه از سوی محور مقاومت مواجه خواهد شد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی

وقتی اسرائیل به هر دری می‌زند تا پای آمریکا را به میدان جنگ باز کند

علیرضا تقوی کارشناس مسائل بین‌الملل هم در این باره گفته است:  اسرائیل وارد هفتمین ماه جنگ در غزه می‌شود و در این جنگ به هیچ کدام از اهداف خودش نرسیده، نه اسرا را آزاد کرده و نه توانسته غزه و حماس را مثلا نابود کند. مردم نیز همچنان به حمایت از حماس ادامه می‌دهند و کوتاه نمی‌آیند. از طرفی در جبهه شمال با حزب الله لبنان درگیر است و تلفات زیادی داده است. از عراق و یمن مرتب مورد اصابت موشک قرار گرفته است؛ لذا رژیم صهیونیستی با بحران بزرگی رو به رو شده است و خطر بقا را حس کرده است.  

وی ادامه داد: از طرفی ایالات متحده نیز پیام‌هایی داده است که خواستار بدتر شدن شرایط در منطقه نیست و به نوعی صهیونیست‌ها اکنون احساس می‌کنند که پشتشان در منطقه خالی شده و در این شرایط سعی می‌کنند با اقداماتی مانند ترور مقامات رسمی ایران آن هم در مکان دیپلماتیک ریسک کرده و زمین بازی را عوض کند و بحران‌های داخلی خود را به خارج منتقل کند و سطح تنش‌ها را به گونه‌ای افزایش دهد که آمریکا را نیز وارد میدان کند. صهیونیست‌ها به سفارت ایران حمله کردند و مقامات ایران را به شهادت رساندند باید قطعا پاسخ بگیرند و قطعا پاسخ نیز محکم خواهد بود. مقامات رسمی ما اذعان کردند که پاسخ قطعی می‌دهند و حتی به آمریکایی‌ها نیز پیغام محکم ایران داده شده و این پاسخ بسیار محکم و قاطع خواهد بود.

تصویر طراحی شده دو پرچم آمریکا و صهیونیست

همه چیز برای تادیب صهیونیست‌ها آماده است

کیومرث یزدان پناه کارشناس مسائل بین‌الملل هم گفت: این که چرا صهیونیست‌های کودکش در این زمان به این شکل عمل می‌کنند دلیلش استیصال آنها در جنگ با جبهه مقاومت است. آنها تصور می‌کردند در این جنگ ظرف ۴۰ روز بساط محور مقاومت را بر می‌چینند و حزب الله را جمع و جور می‌کنند، اما اکنون ۶ ماه از آن جنگ نابرابر گذشته و نه تنها به اهداف خود نرسیده‌اند بلکه خود هم اظهار کرده‌اند که باید پرچم تسلیم را بالا ببرند.

وی افزود: به نظر می‌رسد به دلیل فشار  نیرو‌های مقاومت در یمن و همچنین مقاومت در سایر جبهه‌ها آنها عصبانی هستند و از سر استیصال به مناطقی حمله می‌کنند تا جمهوری اسلامی دست از حمایت از مقاومت بردارد و یا افکار عمومی را در کشور‌هایی مانند سوریه بشورانند تا دولت سوریه هم دست از حمایت از مقاومت بردارد. نکته بعد که باعث می‌شود صهیونیست‌ها بخواهند جبهه جنگ را به مناطق دیگری ببرند پذیرش شکست در جبهه اول خود یعنی غزه است.

یزدان پناه تاکید کرد: جنایاتی که صهیونیست‌ها در این ۶ ماه اخیر انجام داده‌اند نشان دهنده آن است که توانایی و رویارویی با نیرو‌های نظامی به صورت مستقیم را ندارند و با ترور‌های این چنینی سعی می‌کنند فرار رو به جلو داشته باشند  و همه اینها کمک می‌کند تا به این تحلیل برسیم که حیات سیاسی صهیونیست‌ها و جغرافیای آنها رو به پایان است و راه ماندن به هر قیمتی در سرزمین‌های اشغالی برای آنها وجود ندارد.

با کنار هم قرار دادن تمامی این تحلیل‌ها چند موضوع آشکار میشود:  استیصال صهیونیست‌ها به دلیل ناکامی در جنگ غزه و تغییر دادن زمین بازی، اصرار برای ورود ایران و آمریکا به درگیری، انجام جنایتی که بر اساس تمام قوانین بین المللی محکوم است و تحریک ایران و در پایان انتقام قطعی ایران؛ انتقامی که ناغافل قرار است همچون صاعقه‌ای بر سر صهیونیست‌ها فرود بیاید.

همانطور که سید محمد مرندی کارشناس مسائل بین‌الملل گفته است: ایران تصمیم به مجازات شدید رژیم صهیونیستی گرفته است و همچنین  پایگاه خبری نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشته است: رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشورمان، دست به قمار خطرناکی زد. وجود انگیزه بالای انتقام در ایران و موج محکومیت این اقدام از سوی کشور‌های مختلف، نشان می‌دهد که همه چیز برای تادیب سخت حاکمان شرور اسرائیل آماده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صمد
۲۱:۵۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
باید دقیقا مثل پاکستان عمل میکردیم با اینکه از سکوت مسئولین در قبال جواب ندادن به پاکستان ناراحت هستم ولی بلافاصله با اینکه ایران یکسری تروریست رو هدف قرار داد و حق داشت ولی اونا این حرف رو به ایران فهماندن که توانایی دفاع از خودشون رو دارن مسئولین ایران باید از این کار پاکستان در برابر اسرائیل درس میگرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
در زمان جنگ شعار این بود موشک جواب موشک فک کنم مناسب باشه حالا که مسؤلان ارشد نظامی در تیر رس مزدوران آمریکایی وغاسبین اسرائیلی هست برنامه ای برای هدف قرار دادن مسؤلان ارشد صهیونیست ها اجرا شود احتمالا باز دارنده هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
با درس خوندن و ادم خوبی بودن انتقام میگیزیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
تجربه تاریخی ثابت کردصرف شعارهای تبلیغاتی موثرنیست ،شیشه عمر اسراییل مبارزه وتحریم اقتصادی جهانی این رژیم کودک کش است
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۵:۰۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
حملات به رژیم وحشی و کودک کش صهیونیستی باید از تمام جبهه های مقاومت ایران، عراق، سوریه، لبنان و یمن به طور همزمان و یکپارچه از زمین، هوا و دریا صورت گیرد.

از همه مهم تر؛ برای محاصره فلسطین اشغالی باید کلیه خطوط ترانزیت بار و کالا و مسافر با مبدا و از مقصد فلسطین اشغالی که از زمین،دریا و هوا در حال انجام است و مهمات، غذا و نیروهای رزمی به رژیم صهیونسیتی می فرستند، مورد حمله قرار گیرند تا هیچ وسیله نقلیه اعم از کشتی و هواپیما جرأت نکنند به آنجا نزدیک شوند. ایجاد بحران غذایی در رژیم صهیونسیتی یک پیروزی چشم گیر خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
مسترپلنوببین،گول نخور
۲۲:۲۱ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
محوش میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
غیب اش کن
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
انسان دانا آن است که از فکر استفاده کند وعجله کار شیطان است حضرت علی ع فرمود هرکه از غضب پیروی کند واز شهوت پشیمان خواهد شد پس دستور از غضب مبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
چطور اون موقغ که برجام تازه امضا شده بود رو موشک مرگ بر اسرائیل مینوشتن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
هنوز انتقام نگرفته دلار نزدیک ۷۰ تومن و سکه نزدیک ۵۰ تومن شده
اگر یه تیر به سمت اسرائیل بخوره که اعداد بالا به توان ۲ میشن و مردم ایران بدبختر میشن
از رئیسی و تیمش تقاضا داریم هر وه سریعتر استعفا دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
استعفا بدن شما خوبترش را سراغ دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
واقعا این چه تحلیلیست که چندین فرمانده رو بزنند کنسولگری رو بزنند بعد بگیم شتابزده عمل نکنیم دست بردار رفیق اگه الان جواب ندیم قطعا در آینده در داخل ایران عملیات بمباران هوایی موشک پرانی را انجام خواهدداد؟!؟!؟!؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
مشکلی نیست بده بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
حالا که به طور مستقیم حمله کرده باید به طور مستقیم هم جواب داد تا دیگر دست به چنین جنایتهایی نزند ،هرچند صهیونیست ها با این حمله به دنبال جنگ مستقیم با ایران بودند و هستند ولی چاره ای نیست جز قوی بودن و اجرای دستوارت الهی. ما خدا را داریم ولی آنها هیچ پناهی ندارند و اگر کشور ما کشور امام زمان است پس باید بدانیم که کشور ما نابود شدنی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
با صبر و استغفار انتقاممون رو میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه حاجیوند خسروی
۱۰:۲۰ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
ایران باید با خاک یکسان کنه وقت اسرائیل تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
انتقام قبلاً گرفته شده. این الان قسط بندی اون انتقامه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
مبلغ قست ها چنده و چند ماهه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۸ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
فقط حمله ۱ملیونی زمینی به داخل خاک اسرائیل چاره کار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
چرا یک ملیون ؟
پس چند تا ؟
دو ملیون
چرا دو ملیون
پس . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
بیابان های تل‌آویو رو می زنیم با 4 عدد موشک کوروز
Iran (Islamic Republic of)
مسترپلنوببین،گول نخور
۲۲:۲۵ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
نظر خوبیه!همون بیابونی رو میزنیم که دیمونا توشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
می خواهی تو این بیابون ها چی بکاری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
دیمونا جیزه ، دستات اوخ می شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
ما دوست داریم خود فلسطینیها وحماس و جهاد اسلامی کار اسراییل رو تمام کنند
وانشالله جهانی پسا اسراییلو جهانی بدون جنگ داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
فعلا که دارین از مردم انتقام میگیرین با
دلار ۶۴تومنی و سکه ۴۰میلیونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
دنیا باید تفکر نژاد پرستانه یهود را نابود کنه تا اینا دنیا رو به نقطه بی بازگشتی نرسوندن
Iran (Islamic Republic of)
ونوس
۲۲:۴۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
ایران وحزب الله و حماس اگر همزمان در آن واحد 10000هزار موشک و راکت به سمت اسرائیل پرتاب کنند گنبد سامانه پدافتدآهنین دچار سردرگمی واختلال میشه وهنگ میکند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
500 تا هم کافیه که اگر هنگ نکند سکته خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۲:۰۱ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
باسلام هدف قراردادن صهیونیست‌ها کم هزینه تر از نیروهای آمریکایی است این کار باید بصورت مداوم و دردناک باشد من معتقدم صهیونیست ها بعد از غزه سراغ لبنان می‌روند و نیروهای مقاومت باید کاملاً تجهیز باشند تا حجم ویرانی ها و تلفات آنقدر بالا باشد تا درس عبرتی برای شأن باشد و این اتفاق باید در چند روز اول درگیری انجام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
1000موشک همزمان بفرستین به دفترنخست وزیری شون شل وپلشون کنین تابدانن بازی کردن بادم شیریعنی چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
لابد آمریکا هم می‌شینه پیش خودش میگه عه ایران 1000 تا موشک زد اسرائیل چه جالب چه باحال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۹ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
اول فکر کن بعد حرف بزن
آدم نادان جنگ اونم با رژیمی که چندین کلاهک هسته ای داره میدونی چه نتایج فاجعه باری رو می‌تونه برای ایران رقم بزنه
یکم فکر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
رژیمی که اونقدر ریزه نیاز به بمب هسته‌ای نیست با بمب عادی نیست می‌شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
چرا چرا هزار تا ؟ پس چند تا و و و
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
جمهوری اسلامی ایران چندین سال بتوسط حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی را میزنند اخیرا انصار الله مقاوت عراق امنیتی برای رژیم صهیونیستی باقی نذاشتند ضربات کوبنده و مهره کشی بخاطر ضعف اطلاعاتی اینها هست. رژیم صهیونیستی با کمک اطلاعاتی آمریکا و جاسوس های محلی سوریه عمل کرد. اقدامات حفاظتی فرماندهان مقاومت بازبینی هست ایران نیازمند ساختار اطلاعاتی قوی فوق سیا و موساد در سطح غرب آسیا هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
با مرگ بر اسراییل گفتن انتقام خواهید گرفت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
سوال:ایران چگونه از صهیونیست‌ها انتقام خواهد گرفت؟
پاسخ:برگزاری راهپیایی اعتراضی و خوردن افطاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مسئولین نگاهی به نظرات بندازن
حتی مردم داخل هم با این انفعال ها نسبت به توان نظامی و ترسو بودن مسئولین و عدم توان رویارویی نظامی بدبین شدن چه برسه به دشمن
نتیجه جواب ندادن و ترسیدن جلوتر اومدن دشمن هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
ما مردم غیور و مومن ایران به یاری خدا پشتیبان سپاهیان خدا هستیم و به یاری خدا رژیم صهیونسیتی را به نابودی خواهیم کشاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
شما تا مثبت یا ۱۵ تا منفی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
دست بجنبون خیلی کار داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
دیگه صبر استراتژیک و سکوت پس ازهرحمله اسراییل کافیه،به لیست شهدای فرماندهان ومدافعان حرم فقط تو همین چند ماهه نگاه کنید. ادامه این وضعیت ترور و بمباران اماکن نظامی ودیپلماتیک ایران در سوریه دیگه سردار و رزمنده ای باقی نمی مونه که مقابل حروم لقمه های صهیونیست قدعلم کنه، خیلی تلفات دادیم، وتلفات زیاد چه بخواهی چه نخواهی عقب نشینی بدنبال داره. یاد جمله زیبای، هنرمند فقید جناب فتحعلی اویسی درقامت یکی از سرداران جنگل در سریال
کوچک جنگلی افتادم،
وقتی که میرزا کوچک خان از علت عقب نشینی اش در مقابل سپاه قزاق و روس‌ها می پرسه میگه: اینقدر تلفات دادیم که حسابش از دستمون در رفته.وقتشه آمارتلفات این حروم زاده هارو بالاببرین،بعدش ببینید چجوری عقب می‌شینن
Iran (Islamic Republic of)
بهرام عزیزوند
۱۶:۳۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
باسلام و آرزوی قبولی طاعات وعبادات شما ملت شریف ایران در این ماه مبارک رمضان اگر ما بخواهیم از اسرائیل انتقام بگیریم بهترین گزینه حمله به نیروهای اسرائیلی مستقر در غزه است چراکه اسرائیل هم نیروهای ما را در خارج از کشور به شهادت رسانده ما هم می توانیم در خارج از اسرائیلانتقام بگیریم تا دامنه جنگ گسترش پیدا نکند ،اگر دیدیم آنها دوباره حمله کردند و اگر خواستند جسارت کنند و به داخل کشور ما حمله کنند در آن صورت حمله ما بسیار طوفانی و داخل اراضی اشغالی باشد و پشیمان کننده باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
به نظرم بهترین انتقام شعار مرگ بر اسراییل و اتش زدن پرچم اسراییله !!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
آی گل گفتی متاسفانه فقط شعار میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
منم موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل این رژیم کثیف غاصب جعلی که بد ترین و وحشی ترین جانوران روی کره خاکی هستن /باید از کره زمین محو شوند / درود بر هیتلر که این قوم نکبت را در کورها سوزاند /لعنت بر صهیونیسم وحشی غاصب وتمام طرفداران کثیفش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
نوادگان کوروش و همرزمان حاج قاسم درس فراموش نشدنی به رژیم کودک کش صهیونیستی خواهند داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
نوادگان کوروش ههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
چرا تا کم میارید از اسم کوروش بزرگ مایه میزارید؟ تا دیروز که افسانه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
همینها میذارن ی سالروز واسه کوروش بگیرند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
این یعنی برای انتقام فرصت زیاد داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
همه میدونن اسرائیل هیبتش رو از دست داده،رژیمی که این همه مدته تو حماس مونده باید به پایانش سلام کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
انتقام سخت به کمک روسیه و چین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
باشه بشین تا چین و روسیه هم بیان
Iran (Islamic Republic of)
مسترپلنوببین،گول نخور
۲۲:۳۰ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
برای محو رژیم موقت،حتی کمک شیطان رو هم بپذیریم رواست!آخه اینا از شیطان هم کثیفترن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
انتقام روز قدس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
انتقام کی میگیرید؟؟ما همچنان منتظر انتقام های قبلی و فعلی هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
مونتظیر باش
Iran (Islamic Republic of)
مسترپلنوببین،گول نخور
۲۲:۳۱ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
انتقام اینه ک آمریکا و اسراییل کاسه چکنم،چکنم دستشون گرفتن،و البته این وضعیت تا محو اسراییل ادامه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
سوال اینجاست که پس چرا ارتش ایران پاسخ و جواب جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران نداده است چرا؟
سوال اینجاست که پس چرا سپاه پاسخ و جواب جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران نداده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
چرا دروغ میگی جوابش و دادن مگه نشنیدی همشون گفتن کار بدی کردی چون روزه بودن دیگه فحش ندادن آخه روزه شون باطل میشه
Netherlands (Kingdom of the)
شبنم
۱۲:۴۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
چگونه انتظار دارین سازمان ملل و شورای امنیت اسرائیل رو محکوم کنه ؟ اینگونه سازمان ها و تشکیلات توسط قانون جنگل اداره میشه و غرب اونارو هدایت میکنه چه حکمی صادر کنن و به چه شکلی و فقط برای فریب ساخته شدن. دادگاه لاهه و شورای امنیت و سازمان ملل شکلات ها فریبنده برای ما هستند بصورت رنگارنگ و در طیف های خاص. این همه گفتین انتقام سخت آخر چه کردین ؟ عین الاسدتون که هماهنگ شد و جرات نکردین به هواپیمای نظامی آمریکا که از کوه مبارک به ایران تجاوز کرده بود به سرنشیناش شلیک کنین و به هشدار بسنده کردین . باید بپذیریم که ایران و آمریکا بده بستان پشت پرده دارند پس هی نگین مرگ بر آمریکا. اتفاقا دولت ایران و آمریکا روابط خوبی دارند. مردم این وسط سرشون کلاه رفته. چرا ۴۵ سال گفتین اسراییل چند سال دیگه نابود میشه ، نشد و حتی مقتدر تر هم شد. فقط شعار پوشالی پس کی میخاید اقدام کنید ؟ زمانیکه که کار از کار گذشت و تا نتانیاهو سکته نکرده دست رو ماشه برد و پلان بی و سی رو اجرا کرد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
سلام اگه باهم خوب هستند چرا نخبه های علمی ونظامی ایران رو ترور میکنه مگه دونفر که باهم هم پیمان باشند از خداشون نیست طرف مقابلش هر چه بیشتر پیشرفت کنه نه اینکه سعی کنه از هرطریقی ضربه بزنه ترور دانشمندان وتحریم یکی از واصح ترین اوناست فقط خدا میدونه که با چه دسیسه های پنهانی میخان مردم را از حامیاشون(سپاه واقل نه اکثر مسعولین دل سوز وخدا ترس) جدا کنن بین کرد وترک وفارسو..تفرقه میندازن تا راحت لهمون کنن .مثل قصه سه تا گاوی که روباه حیله گراز وطنشون جدا کرد وبعد باحقه اونارو از هم جدا کردو خوردشن حال ما هم بلا نسبت مثل اون گاوا باشیم وفریب روباهای سیاسی باشیم سرنوشتمون درست مثل همونا میشه اگه اتحادمون رو از دست بدیم خیلی راحت تر از اونی که فکر کنیم دایه های مهربانتر از مادر تیکه پارمون میکنن وبعد به حماقتمون میخدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
سپاه چند وقت پیش شبیه سازی حمله به آشیانه F-35 را انجام داد. حالا عملی اش کنید.
به طوری که مردم غزه هم خیالشون راحت شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
خودت میگی شبیه سازی
شبیه سازی کی بود مانند واقعیت سازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
شبیه سازی برای رسیدن به واقعیت سازی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
همونطور که انتقام شهید سلیمانی را گرفتیم!
Iran (Islamic Republic of)
مسترپلنوببین،گول نخور
۲۲:۳۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
وضع موجود اسراییل و آمریکا از بعد ترور حاج قاسم اینقدر خراب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا و اسرائیل قبل حاج قاسم کجا و حال نزار امروزشان کجا
انتقام فقط مستقیم زدن نیست گاهی باید چنان زد که خودشان هم متوجه نشوند که از کجا خوردند تا فرصت بهانه گیری را ازشون بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
از الکی ..مثلا تا مردم آروم بشن بعدش هرکی میره سر میز و صندلیش
Iran (Islamic Republic of)
تورم،مالیات فقرا به اغنیا
۲۲:۳۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
بشین ببین چکارشون میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
بنظر بهترینش هشت هفتا آزمایش هسته ایه
چون اینا وقتی ایران بدون هسته ای رو تحمل نمیکنن مجبورا ایران هسته ای رو تحمل کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
یاید طوری انتقام گرفت که دیگه هیچوقت هوس چنین کاری به ایران نکند.و همیشه یادش بماند.ایران کشور عربی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
برخی فریب خورده ها که هنوز ماهیت خبیث اسرائیل را نشناخته اند ، در مورد تشکیل اسرائیل و جشن پوریم و افسانه هولوکاست، بدون تعصب مطالعه و تحقیق کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
باید یکی از خاخام های مخالف اسرائیل را بفرستید توی یک جلسه تا نتانیابو را ترور کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
??? یه مشت بچه کامنت میزارن آدم خندش میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
باید از اسرائیل انتقام خون شهدا ی هسته ای و مستشاران نظامی که در این چند سال گرفته شود و درس عبرتی باشد که هیچ وقت یادش نرود به ایران جمله نکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
میگیریم
اما ن حالا حالاها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
اینقدر جواب اسرائیل رو ندادید که اسرائیل هر روز گستاخ تر میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
شیران پارسی استاد جنگ هستند
شک دارید؟ بنگرید چگونه در بیش از صد روز حتی نتوانستند حریف حماس شوند، بنگرید یمن با عربستان چه کرد؟ بنگرید ناوهای آمریکا چگونه در سواحل یمن سیبل متحرک شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
افتخار می کنم به مردم و نظامی که دغدغه مردم مظلوم فلسطین را داشتند و دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
نوادگان کوروش و همرزمان حاج قاسم درس فراموش نشدنی به رژیم کودک کش صهیونیستی خواهند داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
مطمعنی شماکوروش را قبول دارین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
همه میدونن اسرائیل هیبتش رو از دست داده،رژیمی که این همه مدته تو حماس مونده باید به پایانش سلام کنه.
Italy
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
با سلام.لطفا اینبار پاسخی سخت به اسرائیل و قوم بنی اسرائیل بدهید...فقط مراقب داخل کشور هم باشید.بازاریان به بهانه جنگ بازار را متلاطم کرده اند و از آب گل آلود ماهی میگیرند...ولی مماشات با اسرائیل هم باعث ترور های داخلی خواهد شد.باید درس سختی به دجال داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل چیزی تا پایان عمر خود ندارد وارد نفسهای آخر را از پائین می کشد به هرحال به هردری می زند تا چند دقیقه بیشتر عمر کند .البته پاسخ ما باید هشیارانه دقیق و کوبنده باشد
Netherlands (Kingdom of the)
ماهی
۱۲:۲۱ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
روسیه کد های پدافند اس ۳۰۰ و اس ۴۰۰ که در روسیه مستقر هست رو به اسرائیل داده و جنگنده های اسرائیل با داشتن این کد ها از دید رادار ها پنهان شده و به راحتی هرکاری دلشان میخواهد میکنند. سوال اینجاست چرا روسیه بازه فرکانسی این سیستم ها را تغییر نمیدهد ؟ کم نداریم روس هایی که در بدنه ارتش اسراییل افسر های نظامی هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
یعنی خود افسرای ارشد کا گ ب اندازه تو به اطلاعات محرمانه روسیه دسترسی ندارن
Czechia
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
درحدشعار و زدن بیایانهای اطراف اونهم توسط یمن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
دونوع انتقام گرفته میشه اولی امشب یا درروز تشیع جنازه چندتاموشک ازسایت کرمانشاه بسمت اربیل عراق شلیک می‌شود وهمه موشک‌ها دقیقا به طویله گوسفندان اصابت می‌کند ومیگوییند سرکنسولگری اسرائیل را زدیم
دومین انتقام بخاطرموشک وشهادت سرداران ازفردا گرانی درراه هست
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۲:۵۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
فعلا از این دست انتقام ها دیده ایم و مسولین کاری انجام نداده اند
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۳:۳۰ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
دفعه های قبل پس میفتاده موشکا روت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
دارن میگیرن انتقام رو دیگه
دلار شده ۶۴تومن
سکه شده ۴۰میلیون
بهترین انتقام همینه
Iran (Islamic Republic of)
فاتح
۱۲:۱۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
باید با فکر جلو رفت و فقط نیروهای نیابتی رو درگیر کرد با اسرائیل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
فکر کنم اسراییل الان خطا رو انجام داده باشه که بخواین طبق وعده تل آویو و حیفا رو با خاک یکسان کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
اگر چند تا از فرودگاه های نظامی اسراییل را بزنید خوب است امریکا خودش را با جنگ با ایران در گیر نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
همه میدونن اسرائیل هیبتش رو از دست داده،رژیمی که این همه مدته تو حماس مونده باید به پایانش سلام کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
دو تا پابگاه خالی رو موشک باران کنید البته قبلش با آمریکا و اسرائیل هماهنگ بشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
اسراییل حق دفاع مشروع از خود را دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
چرند نگو واسه اسراییل متجاوز بچه کش نفس کشیدنم مشروع نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر وطن فروش اسرائیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
روسیه هم به اوکراین حمله کرد و متجاوز و بچه کش هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
محبوبیت بالای جمهوری اسلامی چه در داخل و چه خارج مخصوصاً بعد از طوفان الاقصی شرایط رو برای گرفتن انتقام راحت تر میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
باریکلا از کجا فهمیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر رژیم کودک کش صهیونیستی که نه به قواعد بین المللی پایبن است و نه چیزی از اخلاق می داند. بهترین زبان، زبان موشک است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
توبه قواعد بین المللی آشنا و بلد هستی چرا به سفارت عربستان حمله کردید و از دیوارش بالا رفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
افتخار می کنم به مردم و نظامی که دغدغه مردم مظلوم فلسطین را داشتند و دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
نوادگان کوروش و همرزمان حاج قاسم درس فراموش نشدنی به رژیم کودک کش صهیونیستی خواهند داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
تا آخرین نفس مثل حاج قاسم مطیع امر رهبر و وفادار به آرمان فلسطین هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
شیران پارسی استاد جنگ هستند
شک دارید؟ بنگرید چگونه در بیش از صد روز حتی نتوانستند حریف حماس شوند، بنگرید یمن با عربستان چه کرد؟ بنگرید ناوهای آمریکا چگونه در سواحل یمن سیبل متحرک شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
باشه برین خودتون فارسا بجنگین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
بگویید چگونه میتوان جلوی افزایش دلار و قیمت ها را گرفت !
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۳:۳۱ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
با آویزون کردن امثال شما از تیر برق
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۵۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
بیابان های تل‌آویو رو می زنیم
Iran (Islamic Republic of)
جنایت اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران با حمایت آمریکا بود/ این جنایت نباید بدون جواب بماند
۱۱:۵۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
جنایت اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران با حمایت آمریکا بود/ این جنایت نباید بدون جواب بماند
Germany
Mohieddin
۱۱:۴۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
امیدواریم حمله از نوع هماهنگی نباشد مثلا بسمت آسیا میانه که جدیدا رژیم جلاد و خون آشام صهیونیستی یک سفارتخانه کوچک نمادین در یک کشور همسایه افتتاح کرده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مثل دفعه های قبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
تمام تلاش آمریکا و اسراییل تحریک و کشوندن ایران به یک جنگ مستقیم و تمام عیار هست (درست اتفاقی که توی غزه افتاد و شد بهانه نسل کشی اسراییل با حمایت سیاسی و تسلیحاتی آمریکا) که متاسفانه با خوندن کامنت ها میبینم چقدر آدم های ساده لوحی بین ما به همین راحتی حاضرن مطابق برنامه اونها پیش برن و مملکت رو 100 سال به عقب برگردونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
همه اینایی که میان شعار میدن اسراییل باید نابود شود و سوار اتوبوس کنید ببرید سوریه ببینم چند نفرشون میان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
روز قدس ببین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
توی خیابون شعار دادن هنر نیست هر زمان مثل مردم بی دفاع غزه رفتی زیر بمب 500 کیلویی و صدات در اومد مَردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
با موشک پایگاه های نظامی اسراییل را بزنند کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
بازهم تقی به توقی خرد آلبانی نشین‌ ها مثل گدای کاسه لیس پریدن وسط شعار و کامنت به نفع دشمنان ملت ایران زدن منفی زدن ای بیچارگان دروغین مبارزه با استکبار جهانی ننگتان باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
جتی اگه هر سال راهپیمایی ها باشکوه تر هم بشه، باز یه عده میگن « بیایید وسط میدون ببینیم چند نفرید...»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
ایران نه نظام چرا کم میارید از ایران مایه میزارید ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
یک عده مون اون جوری به خاطر اعراب در کشور غریبه از بین می‌روند. یک عده نخبه به خاطر آقاها و آقا زاده ها از قدر نشناسی فرار می کنند میروند.یک عده به خاطر هجوم اتباع افغانی از بیکاری بی پولی از بین میروند.....خدایا خودت به داد ملت نجیب ایران برس.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۲۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
ایست بلند بالای دربحرین،امارات،آذربایجان،اردن،مصر و...اقدام مردمی کشورها از سفارت اسرائیل وبانک اطلاعاتی عبری آمریکایی خیلی جالبه مرکز..حیفا وتصاویر ومرکز جهانی...عبری آمریکایی انگلیسی..الته کار نتانیاهو تمامه فقط اگر ضرب درراستای تسریع نابودی اسرائیل باشه ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
احتمالا واسه کسی سوال نیست هواپیماهای اسراییلی چطور تا قلب دمشق وارد میشن و عملیات نظامی علیه سفارت یک کشور دیگه انجام میدن و صدای بشار اسد در نمیاد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
چون با چراغ سبز روسیه انجام میشه ،هواداران شرق گرا کجا روسیه پدافند هوایی دمش در دست داره اما چشمشو میبنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
این شرق گداها اگر مغز داشتن از خودشون سوال میکردن پس اس 400 هایی که روسیه به سوریه داده دقیقا الان کجان و چرا بشار موضع تندی نسبت به این موضوع نگرفته؟! تکیه کردن به امثال پوتین و بشار تکیه به دیوار ترک خورده س
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
1-اکثر حمله های اسرائیل به سوریه از فراز خود اسرائیل و جولان با موشک انجام می شود. خبرها رو چک کنید.
2-در بسیاری از این حمله ها از پوشش هواپیماهای مسافری برای هدف قرار نگرفتن استفاده می کند.
3-اگر وااقعاً پدافند هوایی و یا سامانه های ضد موشک کار کرد دارن چرا اوکراین که به پاتریوت و صدها سامانه اروپایی مجهز است نمی تواند آنها را رهگیری کند.
4- لطفاً در نظر دادن مقداری تحقیق کنیم.
5-شرق گدا و امثال این اصطلاحات و کشیدن پای پوتین و روسیه و بشارت اسد و سوریه به نظرم همان سپردن ذهن و قدرت تصمیم خود به اینستاگرام و ... است.
مواظب اجاره فکر و ذهن خود باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
جاسوس تا قلب جلسه هم نفوذ کرده بود ............
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۱۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
جهان دجال...جداشدن صف خیر وشر...ابلیس ویاران وجاهلان آشکارا وپرده کنار رفته ..آنان که دم از آزادی زنان وانسان ودمکراسی نی زدند ومو می بریدند ودر مجالس وسازمانهای جهانی سینه پاره نی کردند ودر داخل موریانه وارو خائنانه شرارت وفریب می دادند ومی دهند دیگر خفه شده اند ویا مانند بزرگانشان با بی شرمی کشتار وجنایت را حمایت می‌کنند البته جاهلان وفریب خوردگان دیگر با افتادن پرده جاهل نیستند بلکه خودشیطانند واین از الطاف خداوند است که صفهاجدا واضح شده وخیر وشرمشخص حتی اگر هزاران تحلیل وبهانه بیاورند فقط حیوانیت وشیطان نموداری شود آمریکا وغرب باصدهاسال استعمار و
صهیون جهانی واعصاب خائن وحاکمیت پست آویزان فرومایه که درآزمون فریب ودمکراسی شیطانی مقام وبرتر وجک کثرت درتاریخ جهانند خائن داخلی ودشمنان همزبان در تمام سطوح باید ثبت واعلام وآشکارشوند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۱۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
در این زمان است که فلز انسانیت به حد مذاب می رسد و خالص از ناخالص جدا و تکلیف برای همه روشن می شود ،به زودی حق پیروز و باطل نابود می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ز
۱۱:۱۱ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
ایران فقط تحریک می کند و تلفات می دهد هیچ کار دیگری نمی کند حرف مفت زدن هم شب وروز از رادیو و تلوزیون پخش می شود همین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
من هرچند مخالف سیاست های خارجه ج ا هستم ولی اعتقاد دارم در این مورد ج ا باید واکنشی بسیار تند و با اقتدار بده که لا اقل چندین شهروند صهیونیستی کشته بشه ، اگر غیر این باشه اسرائیل گستاختر و جسورتر خواهد شد . لااقل چندین هزار موشک از حزب‌الله به مراکز مهم صهیونیست شلیک کنن.زدن سفارتخانه ها هر جا باشه از نظر بین‌المللی محکوم میکنن و چه بسا کشور ثالث هم واکنش تندی نشون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
اگه جرم جمهوری اسلامی پشتیبانی از غزه هست، من یکی تا جون دارم پشتش وایمیستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مشکل آدمایی مثل تو همینه که همیشه پشت وایسادین نه روبرو و جلوی دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
شیران پارسی استاد جنگ هستند
شک دارید؟ بنگرید چگونه در بیش از صد روز حتی نتوانستند حریف حماس شوند، بنگرید یمن با عربستان چه کرد؟ بنگرید ناوهای آمریکا چگونه در سواحل یمن سیبل متحرک شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
الان وقت این است که تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۰:۵۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
تنها گزینه موجود "حمله مسقیم به رژیم جعلی اسرائیل"
Iran (Islamic Republic of)
ایران بطور مستقیم باید از اسرائیل انتقام بگیرد
۱۰:۴۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
ایران بطور مستقیم باید از اسرائیل انتقام بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
فعلا شما غیرمستقیم رو داشته باش
مستقیم تموم کردیم بیاد میگیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
درسته مشکلات اقتصادی داریم اما نامردیه تو این شرایط حساس کشور رو ضعیف نشون بدیم. منم با افتخار پشتیبان جمهوری اسلامی و مردم فلسطین هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پيامبر صلي الله عليه و آله:مَنْ أَخَذَ لِلْمَظْلومِ مِنَ الظّالِمِ كانَ مَعىَ فِى الْجَنَّةِ تَصاحُبا؛

هر كس داد مظلوم را از ظالم بگيرد، در بهشت با من يار و هم نشين باشد.
[بحارالأنوار، ج ۷۵، ص ۳۵۹، ح ۷۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
اگه جرم جمهوری اسلامی پشتیبانی از غزه هست، من یکی تا جون دارم پشتش وایمیستم.
Iran (Islamic Republic of)
باران آذری
۱۰:۳۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
یک سیاست قوی میخواد ک صهیونیست ها از درون متلاشی کرد چون ظالمان باید بدست همدیگه و بدون هزینه بهتره متلاشی بشن

و همچنین امریکا

باید اتاق فکر قوی داشت برای برنامه ریزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
شیران پارسی استاد جنگ هستند
شک دارید؟ بنگرید چگونه در بیش از صد روز حتی نتوانستند حریف حماس شوند، بنگرید یمن با عربستان چه کرد؟ بنگرید ناوهای آمریکا چگونه در سواحل یمن سیبل متحرک شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۳۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
خب اینجاست که معلوم میشه نخبه سالاری بهترین چیزه و عوام درباره چیزی که بهش اشراف ندارن نمیتونن نظر درستی بدن،طبیعی هم هست چون اطلاعاتشون بسیار کم و سطحی و پر از تحریف و غلط و جهت دهی و جوگیری و فلان هست.اسراییل درون خاک خودش(هرچند غصبی) درگیره،به واقع تا مغز استخوان خطر موجودیتی رو حس و لمس میکنه.از تمام توانش و حداکثر ظرفیتش استفاده کرده و میکنه،اما ایران هنوز از بسیاری برگها و ظرفیتهاش استفاده نکرده،اونوقت برخی جوگیر اینستازده،حرفهای پوچ میزنن.مگر ایران برای رسیدن به این همه دست بالا مقابل اسراییل و امریکا در منطقه،با همون استراتژی پیش نرفته ؟الان موقعیت طرفین درگیری چطوریه؟سی و بیست و ده سال پیش موازنه چگونه بوده؟ایران بازی خودش رو بلده و بصورت بلندمدت برای هدفی بزرگ کار میکنه.بیاییم یکبار برای کننده ها و کاربلدها ارزش قائل بشیم،واقعا دیگه به اذعان دوست و دشمن در اینکار که بسیار موفق و کاربلد بوده ایران.انگار ما باید جواب دلخواه اسراییل رو انجام بدیم تا عوام خرسند بشن.نخیر.به نخبگان احترام بگذاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
نخبه الان دقیقا به کدوم اهداف بلند مدتمون دست پیدا کردیم؟!!!
France
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
اگه از جان و مال ما مایه نمیگذارید و خودتون و آقازاده ها تون تشریف میبرید بجنگید ما هم در اینجا برای پیروزی شما دعا میکنیم الحمدالله چند میلیون نفر هم که پیامک داده بودند با همونا برید اعراب رو نجات بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
لطفا آقازاده ها و اين پولداراى شاسى بلند سواراى بالاشهر كه ميرن دور دور رو بفرستيد جنگ يكم سرگرم بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
چه خوب در دوران های حساس مرد از نامرد جدا میشود. وطن دوست از وطن فروش، و عاقل و جاهل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پس چرا اینجایی برو غزه بجنگ دیگه جوجه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
از کی تا حالا غزه شده وطن‌ت ک فروخته شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
غزه هم وطن اسلام است

بنده اکنون حاضر ثبت نام کنند جز اولین نفرهایی باشم که بروم جبهه مقاومت

ولی من از افراد ریاکاری که تا از سیاست های غلط شورای انتصابات
و دخالت های مردک بیشعوری مانند حداد فاسد و یا از زمینخوار افراد ریارکار
مانند داستان 4200متر انتقاد می کنند
سریعا افراد منتقد را اهل آلبانی می خوانند متنفرم

حال با این وجود من حاضرم برای دفاع از اسلام چه در غزه جبهه باشه چه در لبنان ثبت نام کنم برم

ولی آن ریاکاران مانند حداد عادل که با تحریک او نخبه مثل احمدی نژاد رد صلاحیت شد

و شش کلاسی تایید صلاحیت حاضر است برای جنگ با اسرائیل غاصب پیش قدم شود؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
تربیت و تجهیز نخبگان یمن که همزمان انگلیس و امریکا درگیر آن شده اند، تجهیز دلاوران حماس که اسرائیل در بیش از صد روز در متوقف کردن آنها مانده چه رسد به نابودی آنها
آری جمهوری اسلامی استاد تمام به چالش کشیدن استکبار جهانی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گام به گام تا فتح قدس درگیر کردن اسرائیل با حماس درگیر کردن امریکا و انگلیس با یمن
تجهیز جبهه مقاومت توسط ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
ناو هواپیمابر آمریکا رو بزنید.. من الله توفیق
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۱۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
سلام
جمله صحیح این عبارت" صهیونیست‌های کودکش" کودک کش است. تشکر
۱۲
آخرین اخبار