نشست مدیر کل امور اتباع البرز با مدیران دفاتر کفالت استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز در روز سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ جلسه هماهنگی طرح ها و بخشنامه های ابلاغی از سوی سازمان ملی مهاجرین در سال جدید به ریاست دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با حضور مدیران دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع استان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دهقان شیری ضمن تبریک بهار طبیعت و بهار عبادت، شهادت مستشاران کشور توسط رژیم کودک کش اسرائیل در کشور سوریه را تبریک و تسلیت گفت . 

وی ضمن تبیین اقدامات جهادی صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ و حجم گسترده ارباب رجوع،تحویل ۲۴ هزار کارت هوشمند و همزمانی این طرح با طرح گذرنامه، ثبت نام حدود ۱۰ هزار تبعه خارجی در طرح جذب، مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع خارجی در زنجیره تولید، از زحمات مدیران و کارکنان دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی تقدیر و تشکر نمود. 

در ادامه مدیران دفاتر ضمن بیان برنامه ها و نقطه نظرات خود، به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

 در پایان مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی گفت : اتباع خارجی که در طرح جذب، مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری شرکت کرده و وجه خود را تکمیل نموده اند پس از نوبت دهی و اعلام از سوی دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی می‌توانند جهت دریافت کارت هوشمند مراجعه نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.