راهپیمایی روز قدس باعث تقویت جریان مقاومت می‌شود

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس باعث تقویت جریان مقامت در منطقه می‌شود.

 حسن نکویی  در پاسخ به سؤال لزوم شرکت در راهپیمایی بیان کرد: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس باعث تقویت جبهۀ ضد اسرائیلی جریان مقامت در منطقه می‌شود و حکمت آن تقویت روحیهٔ مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم در سراسر دنیا است.

وی ادامه داد: امروز اسرائیل در دنیا منزوی و در حال سقوط است و افکار عمومی علیه این پرهیزانه غاصب است، ان‌شاءالله حضور پرشور مردم مقدمات محو نابودی اسرائیل را فراهم خواهد کرد.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: فلسطین قبله اول مسلمانان در فلسطین قرار دارد و از نظر دینی و اعتقادی از اهمیت خاصی برخوردار است به‌گونه‌ای که امامین انقلاب فلسطین را مسئله اول جهان می‌دانستند.

وی افزود: مهم‌ترین شاخصۀ روز قدس این است که راهپیمایی این روز شاه‌کلید تحقق اتحاد و وحدت امت اسلامی برای وحدت مسلمانان بوده و همه اقوام و ملل مسلمان با درک این حقیقت که قدس باید نجات یابد به پا می‌خیزند.

نکویی تشریح کرد: پیام ما به مردم فلسطین این است که از این انرژی الهی که در بین تظاهرکنندگان وجود دارد انرژی بگیرند و تسلیم زورگویی‌های دشمن نشوند.

وی ادامه داد: حضور مسلمانان در تظاهرات روز قدس نقش سازنده و مؤثری نسبت به تقویت روحیه تمام آزادی‌خواهان جهان خصوصاً ملت فلسطین دارد، این حضور و شکل‌گیری این قبیل راهپیمایی و کنش‌های اجتماعی در همسو شدن کشورهای اسلامی و بیداری جهانی تأثیرگذار است.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پایان مطرح کرد: خروش میلیونی ملّت مؤمن و روزه‌دار ایران و دیگر کشورهای اسلامی و حتی دیگر جوامع بشری در آخرین جمعۀ ماه مبارک رمضان، تجلی حمایت همه‌جانبه و فراگیر امت اسلامی و دیگر آزادی‌خواهان جهان از مردم مظلوم فلسطین است.

برچسب ها: بسیج ادارات ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار