نشست معارفه هیأت بازرسی با مدیرکل و اعضای شورای مدیران اداره کل امور اتباع

نشست معارفه هیأت بازرسی با مدیرکل و اعضای شورای مدیران اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی برگزار شد.

نشست معارفه هیأت بازرسی با مدیرکل و اعضای شورای مدیران اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی صبح امروز شنبه ۱۸ فرورودین ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در این نشست حسین شرافتی ضمن تقدیر از حضور همکاران این اداره کل و جامعه اتباع و مهاجرین خارجی استان در راهپیمایی شکوهمند روز قدس و تبریک پیشاپیش به مناسبت عید سعید فطر، به تبیین ماموریتهای این اداره کل در خصوص ساماندهی اتباع و مهاجرین استان در حوزه های مختلف به تشریح فعالیتهای انجام شده در سال گذشته پرداخت.

وی در ادامه افزود: استان خراسان رضوی به لحاظ هم‌مرز بودن با کشور افغانستان یکی از استانهای مهم به لحاظ حضور اتباع می باشد که در این راستا دو اردوگاه مراقبتی در استان و یک مهمانشهر که به زعم کارشناسان نهادهای بین المللی نیز جزو مهمانشهرهای اصلی کشور محسوب می گردد به نظارت و ساماندهی اتباع، مهاجرین و پناهندگان می پردازند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در ادامه بیان داشت: طرحها، برنامه ها و دستورالعملهای مدون و مشخصی در خصوص ساماندهی اتباع و مهاجرین کشور در سازمان ملی مهاجرت پیش بینی گردیده است و اجرای برنامه ها و طرحهای ابلاغی در استان با شفافیت کامل در دستور کار قرار دارد.

پس از آن حسین امامی معاون نظارت و بازرسی استان ضمن اشاره به مواد قانونی و وظایف ذاتی سازمان بازرسی مطابق اصل 174 قانون اساسی به ارایه  برنامه نظارتی سازمان بازرسی اشاره نمود.

وی بررسی جریان امور در عملیات دستگاه های اجرایی استان و نیز نظارت بر اجرای قوانین و مقررات را دو وظیفه اصلی سازمان بازرسی عنوان نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار