ضرورت جذب اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه‌های روستایی شهرستان اردبیل

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تکمیل و توسعه پروژه‌های روستایی علاوه بر اعتبارات استانی، نیازمند جذب اعتبارات ملی است.

سیدمحمد اعتماد اعجازی صبح امروز در مراسم یادواره شهدای والامقام ثمرین که با محوریت شهدای عملیات رمضان برگزار شد، گفت: خدمت بی‌منت به مردم و تحقق مطالبات آنها، ادامه دادن راه شهدای والامقام است.

فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به نام‌گذاری چندین سال با محوریت تولید و اقتصاد افزود: این امر وظیفه مسؤولان را خطیر کرده و اقدامات عملی باید در این زمینه انجام شود.

فرماندار اردبیل از برنامه‌ریزی اساسی برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری خبر داد و تصریح کرد: تکمیل زیرساخت‌های لازم برای رونق تولید و اقتصاد در شهرستان اردبیل با اولویت ویژه پیگیری می‌شود.

اعتماد اعجازی گفت: مردم و تولیدکنندگان جهادگران عرصه تولید و اقتصاد هستند و دولت محلی هم تمام تلاش و حمایت خود را برای پیشبرد اهداف تولید و اقتصاد انجام می‌دهد.

او با اشاره به مشکلات اساسی روستاها از جمله آب شرب و کشاورزی، طرح هادی، راه و ارتباطات، فضاهای آموزشی، بهداشتی و ورزشی خاطرنشان کرد: تکمیل و توسعه این بخش‌ها علاوه بر اعتبارات استانی نیازمند جذب اعتبارات ملی است که نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی باید در این راستا اقدامات عملی انجام دهند چرا که رونق تولید و اقتصاد در منطقه منوط به تکمیل و توسعه این زیرساخت‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.