تداوم نوسازی تاکسی‌های شهر یزد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تداوم برنامه نوسازی تاکسی‌ها در امسال با توجه به نوسازی ۴۴۵ دستگاه تاکسی در ۲ سال اخیر خبر داد.

مهدی فعالی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد هدف از این اقدام را نوسازی ناوگان به منظور ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل همگانی عنوان کرد و گفت: هزار و ۵۳۳ دستگاه تاکسی در شهر یزد مجوز فعالیت دارند که میانگین عمر آنها در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۲/۵ سال بود.

او اظهار داشت: این میزان باید به ۱۴/۵ سال افزایش پیدا می‌کرد، اما در دو سال اخیر با رویکرد شهردار و شورای جدید شهر با توجه به نوسازی‌هایی که انجام شد میانگین عمر تاکسی‌های شهر به ۹ سال کاهش یافت.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد درباره اهمیت فعال بودن تاکسی‌ها گفت: برای ارائه خدمات به رانندگان تاکسی که در حال فعالیت هستند، نسبت به شناسایی آنها اقدام شد و برای نوسازی تاکسی‌های آنها بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفت تا تاکسی‌های فرسوده تعویض شوند.

فعالی ادامه داد: قبل از نوسازی بیش از ۳۰۰ دستگاه تاکسی غیرفعال شناسایی شد و با راهکار‌های صورت گرفته تعداد آنها در حال حاضر به ۲۰۰ دستگاه کاهش یافته است و در تلاشیم تا خدماتی با هدف فعال شدن تاکسی‌های غیرفعال ارائه کنیم تا آنها نیز به فعالیت خود ادامه دهند.

برچسب ها: تاکسی ، نوسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.