تاکید نتانیاهو بر حمله به رفح؛ تاریخ تعیین کرده‌ایم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه حمله زمینی این رژیم به رفح اجتناب‌ناپذیر است، گفت: تاریخ حمله هم مشخص شده است.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه پیروزی کامل بر حماس مستلزم ورود نظامیان صهیونیست به شهر رفح در جنوب غزه است؛ گفت: «این اتفاق خواهد افتاد؛ تاریخش مشخص شده است.»

نتانیاهو در ادامه بار دیگر هدف اصلی خود از حمله به غزه را پیروزی کامل بر جنبش مقاومت فلسطین (حماس) عنوان کرد و گفت: «ما دائماً برای دستیابی به اهداف خود تلاش می‌کنیم که مهم‌ترین آنها آزادی همه گروگان‌ها و دستیابی به پیروزی کامل بر حماس است.»

روزنامه عبری هاآرتص در حالی از این اظهارات نتانیاهو خبر داد که رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی از نتانیاهو خواسته برای تصمیم‌گیری درباره توافق تبادل اسرا با حماس و حمله زمینی به شهر رفح تشکیل جلسه دهد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار‌ها بر حمله به رفح تاکید کرده است؛ منطقه‌ای که پناهگاه بیش از یک میلیون آواره فلسطینی است.

او اصرار دارد که ارتش رژیم صهیونیستی «برای پیروزی کامل بر حماس» باید به رفح حمله کرده و تیپ‌های باقی‌مانده شاخه نظامی حماس را از میان بردارد.

منبع: ایسنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
این پست فطرت پشتش به کمک های صهیونیست های آمریکایی گرمه. اما آیا همون کشورهای غربی و آمریکا مردمی ندارند که در دفاع از مظلومان قیام کنند. مسلماً تاریخ هیچگاه به نفع یک طرف جلو نرفته و به نفع شما هم جلو نخواهد رفت. در این بین برخی هستند که به روندها شتاب می دن. میبینم که برخی افراد انزجار از صهیونیست و آمریکا و انگلیس رو تحقیر میکنند. نه خیر. اینها به انسان یادآوری میکنه که باید بغض از جانیان و پست فطرتان رو در دل داشت و هیچگاه در رویه اونها هضم نشد. که مردم ایران هم نشن مثل مردم ژاپن که اگرچه بمب اتم رو سرشون خالی کردند اما الآن زیرچکمه های آمریکا احساس حقارت کنند و بابت گذشته خودشون پشیمون و سرشکسته. اینکه بی غیرت نباشیم و دلگرمی برای انسانیت و شرافت.
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۸:۵۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
بسم رب الشهدا و الصدیقین : قبل از حمله کردن رژیم منحوس خبیث جنایتکار اشغالگر صهیونیستی نسل کش کودک کش مظلوم کش بی دفاع کش باید جبهه های مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص با شدت حدت قدرت اقتدار قاطعانه بازدارنده با رصد اطلاعاتی دقیق از محل استقرار ارتش صهیونیستها تمامی این پایگاهی نظامی ارتش صهیونیستها و زرهی و فرودگاهای هوایی جنگنده های ارتش صهیونیستی و جمیع ناوگان دریایی را با شدت حدت قدرت اقتدار با هزاران هزار موشک نقطه زن و پهپادهای موشک انداز قدرت مند و انتحاری زیر آتش شبانه روزی قرارشان دهید و سپس نیروهای تکاوری چیریک کماندوهای با تجربه را از تمامی مرزهای فلسطین اسلامی با هر روش سریعا وارد فلسطین اسلامی کنید تا ضمن تصرف پاکسازی تثبیت به سرعت اراضی اشغالی شهرک نشینان شمال و جنوب فلسطین عرصه محاصره را بر این حرامیان حرامزاده های صهیونیستی تنگ تنگتر کنید تا مردم غزه و رفح را نجات دهید اگر نه کشتار عظیمی صورت خواهد پذیرفت و افسوس خوردن دیگر فایده ایی ندارد باید قبل از اینکه این حرامزاده های جنایتکار حمله به رفح را شروع کنند اقدام کنید وقت زمان ندارید و مطمئن باشید خداوند جل جلاله حمایت و یاری و کمکتان می رساند تا هر چه سریعتر صهیونیستها را نابود کنید بجای دست دست کردن و دلخوش بودن به آتش بس موقت و مذاکرات مختلف برای آزادی اسیران و تبادل اسیران که دروغی بیش
نبوده و نیستت فقط صهیونیستها دارن زمان می خرند و تجهیز می شوند برای حمله گسترده به رفح و تصرف اشغال کامل غزه و رفح و قتل عام گسترده و کوچاندن مردم غزه و رفح به پشت مرزها تا کامل نوار غزه و رفح را مال خودش کند بجای این افکار پوچ بی خاصیت که فقط بر تعداد شهدا افزوده شده و غزه و رفح را هم از دست خواهید داد کل مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام و فلسطین باید هر چه سریعتر و همزمان هماهنگ به ارتش صهیونیستها حمله گسترده ایی کنند و در خاک فلسطین اسلامی نفوذ کنند فتح آزادسازی کنند به صهیونیستها مجال ندهید که اگر مجال دادید غریبشان را خوردید به والله قسم به تک تک کشورهای اسلامی رحمی نخواهد کرد همه را اشغال تصرف نابود خواهند کرد با کمک متحدینشان و هزاران هزار توطئه گری فتنه گری ترور و تحریم‌های مختلف را بر علیه جمیع کشورهای اسلامی آغاز می کنند باید هرچه سریعتر این رژیم خبیث سفاکان جنایتکار اشغالگر صهیونیستی را سرنگون نابودشان کنید از صفحه روزگار فلسطین و جهان اسلام پاکشان کنید مهوشان کنید . اشدا علی الکفار صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . و من الله التوفیق . التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
باز این انشاء نوشت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
آقای عمارکوتاه و مختصر بنویس که بتونیم بخونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
یکی از مسئولان نادان کشور گفته اسراییل ۲۵ سال آینده رو نمیبینه

مطمئن باشید اگه اسراییل اراده کنه ایران رو نابود میکنه
ما فقط حرف مفت و شعار میدیم اونا عمل میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
۷۵ ساله مونده و تموم کشورهای عربی منطقه بارها بهش حمله کردن و جز شکست و از دست دادن سرزمیناشون و در نهایت صلح اجباری چیزی عایدشون نشده چجوری عده ای بی فکر روی هیچی میگن اسراییل رفتنیه؟ رو چه حسابی؟ تو همین غزه هم کلی خسارت و تلفات برای فلسطینیا به بار اورده و حتی اربابشون امریکا هم نتونسته جلوشو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا زعیم حسینی
۰۹:۱۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
اولا ، نادان به تو و امثال تو می گویندکه فهم و شعور درستی ندارند و دوما آخه کم عقل نگاه کن ببین اسرائیل از پس فلسطین نمیتونه بر بیاد و در باتلاق گیر کرده چطوری می خواد به ایران حمله کنه . (کم عقل هر حرفی رسیدی نزن)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
محمدرضا زعیم حسینی
۰۹:۱۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
ممدرضا چرا اعصاب نداری آروم جواب بنده خدا رو بده فلسطین که با اون محمود عباس خائن رسما مال خود اسراییله و حمایتی نه از غزه میکنه نه حماس مثل لبنان که از حزب الله حمایت نمیکنه الان اسراییل صرفا با حماس توی غزه داره میجنگه که تا همین الانم کاری با غزه کرده که اگر امروز آتش بس دائمی بشه مرزهای غزه هم باز بشه تا 50 سال دیگه هم غزه نمیشه همون چیزی که قبل از حمله بوده توی خاک لبنان و سوریه هم که هر زمان دلش میخواد عملیات میکنه هیچ کدوم ازمسئولین همون کشورها هم جرات ندارن به تجاوزاتش اعتراض کنن حتی تن به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل هم نمیده حالا نمیدونم تعریف شکست و پیروزی از دید شما چیه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۰۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
نادان شما وامثال شما هستین که طرفدار رژیم کودک کش هستین ان شاءالله آتش این دشمن دامن شما وامثال شمارو بگیره وبا خودش در جهنم محشور بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
نتانیاهو مرد عمله
گفته نمیذارم آب خوش از گلوی دشمنان اسراییل پایین بره و این حرف رو اجرایی کرده
۹۰ درصد غزه رو ویران کرد و بدرد شخم و کاشت گندم کرد
به ازای هر یک اسراییلی کشته شده ۳۵ فلسطینی رو کشت
۸ دانشمند هسته ای رو ترور کرده
فخری زاده رو ترور کرده
ترامپ رو به لغو برجام تهییج کرد
اروپا رو به تحریم ایران تهییج کرد
ویروس استاکس نت و خرابکاری نطنز و سرقت مدارک هسته ای رو اجرا کرد
کنسولگری ایران رو نابود کرد
هرچی سردار و بدرد بخور بود توی سوریه ترور کرد

دشمن قابل احترام و شجاع و بدردبخور واسه منافع اسرابیل یعنی نتانیاهو

مسئولان هم‌مطمئن هستن اگه یه موشک سمت اسراییل بزنن دواتفاق میفته.موشک توسط گنبد آهنین نابود میشه.تهران ویران میشه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی باغیرت
۱۰:۰۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیلی های داخلی که اینقدر سنگ دشمن رو به سینه میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
دیشب یمنی ها چند موشک زدن سمت اسرائیل همش با گنبد آهنین خونساشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
ایرانی باغیرت
۱۰:۰۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
داداش اولا که بی شک مرگ و ننگ بر رژیم منحوس صهیونیستی منتهی هر کدوم از بندهایی که این بنده خدا گفته اگر صحت نداره بگو؛ واقع بینی دلیل بر طرفداری نیست؛ اگر من بگم گرگ وحشیه و باید مراقب باشی دلیل بر حمایت از گرگ نیست معناش آگاه کردن افراده که به خطر نیوفتن؛ تفرقه بین من و شما و دیگری همون چیزیه که دشمن دنبالشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
واقعا فکر میکنی آب خوش از گلوی صهیونیست ها پایین میره. این چه تحلیل احمقانه است که داری. چه کسی منافع و اهداف و برنامه صهیونیست ها رو نابود کرده؟ درسته که دشمن ضربه میزنه ولی مگه ما مؤثر نبودیم. برو تحلیل های نشریات و شبکه های انگلیسی زبان خود آمریکا و اسرائیل و برخی کشورهای اروپایی رو ببین که چه میگن. ببین نتانیاهو چه وضعیتی در سطح سرزمین های اشغالی و کل جهان داره. حتی ترامپ هم حاضر به دفاع از سیاست های این فرعون های زمان نیست. به خودتون بیاد. برای اولین بار صادرات اسلحه به اسرائیل ممنوع شد. برای اولین بار دادگاه لاهه برای جنایات اسرائیل به جرم نسل کشی راه افتاد نه با شکایت کشورهای مسلمان. در دانشگاه های تراز اول جهان اسرائیل محکوم شد. چهره واقعی صهیونیستی که تا الآن داشت مظلوم نمایی تاریخی میکرد برای جهان روشن شد. مگه زدن چند نفر و چند مرکز منجر به پیروزی میشه؟ پس باید از مسعود رجوی و زن بی شرفش هم تقدیر کنی دیگه. واقعا یا احمقی یا مزدور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
شتر در خواب بیند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
شک نکنید که حمله خواهد کرد، این جنایتکار تا حالا هر حرفی که زده بهش عمل کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
تجربه نشون داده این گلابی کاری رو که بگه میکنم حتما میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
ی عده فقط ۴۵ سال هست چیزی که بلدن بگن مرگ بر مرگ بر دشمن کارشو انجام میده ما فقط بلدیم بگیم مرگ بر مرگ بر این اون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
آقای ناشناس 10:14 شما که بلدی و کار درست برو سوریه با امثال داعش و صهیونیست بجنگ و پایگاه های آمریکا رو بزن. شما که بلدی برو تنگه باب المندب رو ببند. شما که بلدی حماس و جهاد اسلامی و حزب الله و انصار الله رو پیشتیبانی کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
نابود بشی ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
بی بی یابو با قتل عام و نسل کشی و جنایت جنگی
مردم مظلوم فلیسطین که تنها گناه شون اینه که
میخواهند سرزمین هاشون را اشغال نکنید
نمی توانی از محاکمه در دادگاههای بین الملی قسر در بری
اگر در این دنیا .جواب جنایت هاتون را نبنید
در اخرت خواهی دید .گرچه اعتقادی به اخرت ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
خوابی؟ تمام سازمان ملل در خدمت این مستکبرینه بعد تو انتظار داری این قصاب که حتی امریکا دست به سینه در خدمتش تمام قد وایساده توی دادگاه بین المللی محاکمه بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
انشاالله به درک واصل می شی
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر آمریکا وحامیانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر حامیان و دوستداران رژیم کودک کش
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
کسانی که بیشتر از شما دلسوز مردم فلسطین هستند منافق نپندارید بلکه کسانی که دلخوش فقط به شعار دادن مرگ بر مرگ بر بلدن دشمن نامرد بیرحم را بهتر میشناسند سال ۱۹۶۷ اسرائیل همزمان با ۵ کشور عربی فقط در ۶ روز جنگ کرد دست آخر هم پیروز شد چونکه ازبس که بیرحم هست برایش مهم کجارا کیارا مورد حمله قرار میدهد کفتار صفت عمل می‌کنه نامردانه جنگ می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
ناشناس 10:19 خوب که چی؟ اعلام انزجار از ظالم برای اینه که مثل بی غیرت های عرب کسی به فکر عادی سازی نباشه. مثل منافق های بی همه چیز دست دوستی ندند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
اسراییل دنبال بهانه ای برای تصرف غزه و نابودی حماس بود و حالا این فرصت بهش داده شده.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۳:۴۴ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
خدالعنت کندتوخوک کثیف وکودک کش به جزکشتن مردم عادی درغزه ،تووبایدن فرتوت چه غلطی کردید وچه ......خوردید ،کذاب ودروغگو خجالت بکش اگه توی خواب پیروز شدی وخواب میبینی شاد ،بدبخت هیمنه آمریکا و توجوجه خروس آمریکا رامقاومت خاکسترکرد دردنیا بی ابروشدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
نتانیاهو بی بخارتر از آنی که به رفح حمله کنی، بعدشم تونبوشتو محکم ببند تو راه نیوفته... ، همه میدونن نوکر دست به سینه آمریکا هستی. بعدشم اگه مردی خودت بیا رفح بجنگ بزدل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
دیگه وابده کثافت سیر نشدی از جنگ و خون ریزی مردم غزه
آخرین اخبار