قاچاقچی سوخت در ایرانشهر نقره داغ شد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر از محکومیت ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در ایرانشهر خبر داد.

محمدعلی مودی  اظهار کرد: پرونده مربوط به فروش سوخت قاچاق به میزان چهار هزار و ۳۲۰ لیتر به ارزش یک میلیارد و ۵۵ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر رسیدگی شد.

وی عنوان کرد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر بیان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چابهار گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ایرانشهر ارسال کرد.

رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی زاهدان نیز از محکومیت ۲ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریالی قاچاقچی کالا در زاهدان خبر داد و افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

مینا شیخ خاطرنشان کرد: پرونده مربوط به حمل کالای قاچاق شامل انواع پارچه محلی و پولکی و ۷۸۰ جفت دستکش پنجه ورزشی به ارزش یک میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان رسیدگی شد.

وی گفت: پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان این میزان کالا را از یک دستکاه خودروی اتوبوس کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده است.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار