ترامپ خانواده بایدن را در صورت موفقیت در انتخابات تهدید کرد

دونالد ترامپ و نزدیکان او درحال تلاش برای دستیابی به مدارکی هستند تا درصوتیکه به کاخ سفید رسیدند، خانواده بایدن را محاکمه کنند.

وب سایت آمریکایی آکسیوس گزارش داد ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات نوامبر ۲۰۲۴، متعهد به انتقام از دشمنانش شده است.

براساس گزارش عربی پست، مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری خواهان برای اثبات اینکه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا کار غیرقانونی انجام داده است با مشکلاتی روبرو بوده است، اما افراد نزدیک به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور هنوز در حال توطئه برای استفاده از وزارت دادگستری علیه بایدن و خانواده او هستند.

یک منبع نزدیک به کمپین انتخاباتی ترامپ می‌گوید: هر چیزی که از وزارت دادگستری در دولت بایدن دیدید، در رابطه با اتهامات علیه ترامپ، انتظار دارید آن را از وزارت دادگستری در دولت ترامپ (علیه بایدن) ببینید.

یکی از متحدان ترامپ استدلال کرد که سابقه قانونی وجود دارد که دولت دور دوم ترامپ برای تحقیق و محاکمه بایدن‌ها به آن تکیه خواهد کرد. این اتهامات ناشی از ادعا‌هایی است که ترامپ یک توطئه را برای تلاش برای لغو نتایج انتخابات ۲۰۲۰ رهبری کرده است، و اینکه او به طور غیرقانونی اسناد محرمانه را نگه داشته و سپس قصد دارد بر نگهداری خود از آنها سرپوش بگذارد.

مشخص شد که بایدن در زمانی که معاون سابق رئیس جمهور باراک اوباما بود، برخی از اسناد محرمانه را نیز نگهداری می‌کرد، اما برای بازگرداندن آنها با مقامات همکاری کرد. بازرس ویژه‌ای که پرونده بایدن را بررسی کرد، با علم به اینکه او در دوران ریاست جمهوری ترامپ به وزارت دفاع منصوب شده بود، تصمیم گرفت که رئیس فعلی آمریکا را تحت پیگرد قرار ندهد.

طبق آنچه در اواخر سال گذشته در نیویورک تایمز گزارش شد، جمهوری خواهان ادعا می‌کنند که رئیس جمهور فعلی باید استیضاح شود، زیرا او به طور غیرقانونی از معاملات تجاری پرسود خارجی که توسط پسرش هانتر بایدن انجام شده است، سود می‌برد. علیرغم مشکلاتی که در اثبات آن داشتند، ترامپ گفت که معتقد است بایدن به هر حال باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرد، زیرا او اکنون تحت پیگرد قانونی قرار دارد.

ترامپ در ماه ژانویه در شبکه اجتماعی خود موسوم به Truth Social نوشت: جو (بایدن) با استفاده از وزارت دفاع به عنوان سلاحی علیه مخالف سیاسی خود که من هستم، جعبه پاندورا (به‌روایت افسانه‌های یونانی، جعبه‌ای با محتوای تمامی بلاهای ناشناخته است) غول پیکری را باز می‌کند.

در این زمینه، جیمز کومر، رئیس کمیته نظارت بر مجلس نمایندگان آمریکا که تحت کنترل جمهوری‌خواهان است، ماه گذشته در ایمیلی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی گفت: وقتی رئیس جمهور ترامپ به کاخ سفید باز می‌گردد، ضروری است که رهبری جدید وزارت دفاع برای تعقیب خانواده جنایتکار بایدن و دستیابی به عدالت کامل تمرکز کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
سگ توروح ترامپ بایدن مرگ به وجود هردوتا ، دوتا ادم کثیف جنایتکارکه دستهای کثیفشون بخون مردم مظلوم غزه الوده است
مرگ برامریکا واسرائیل مرگ برسردمداران مستکبرصهیونیستی خبیث
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۸:۵۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
تنها راه رهایی اعلان جنگ مسلحانه است
آخرین اخبار