نابسامانی وانت‌های میوه‌فروشی مصداق تضییع حقوق عامه است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: وضعیت نابسامان میوه‌فروشی‌های سیار مصداق تضییع حقوق عامه است.

جلال آفاقی گفت: خدمات اقشار بسیج در تمام حوزه‌های کاری ستودنی است و ظرفیت بسیج حقوق‌دانان در مطالبه‌گری اجتماعی در سطح عالی قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ورود جدی حقوق‌دانان بسیجی به موضوعات حقوق عامه را خواستار شد و افزود: ارتقای اثربخشی و کارآمدی این قشر از بسیج در حل مشکلات اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم بسیار مهم است.

او با اشاره به اینکه مهمترین راه افزایش اعتماد عمومی به نظام، فسادستیزی و جدیت در مبارزه با فساد در تمام شاخه‌هاست، گفت: اعضای سازمان بسیج حقوق‌دانان به عنوان امنای مدعی‌العموم می‌توانند در شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها، کمک‌کار دادستانی باشند.

آفاقی با تاکید بر دقت به کیفیت در جذب اعضای سازمان بسیج حقوق‌دانان ضرورت تلاش در راستای ارتقای آگاهی‌های حقوقی مردم و آموزش‌های همگانی و عمومی به ویژه با بهره‌گیری از ظرفیت وسایل ارتباط‌جمعی و رسانه‌های مجازی و تشریح نقش حقوق‌دانان بسیجی در جهاد تبیین را مهمترین هدف و محور فعالیت‌های بسیج حقوقدانان اعلام کرد.

او نارضایتی‌های عمومی در خصوص وضعیت نابسامان میوه‌فروشی‌های سیار در اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: پیگیری‌هایی از سوی دادستانی اردبیا صورت گرفته که در آینده نزدیک تشریح خواهد شد.

آفاقی افزود: وضعیت موجود در این خصوص غیرقابل قبول و مصداق بارزی از تضییع حقوق عامه است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ادامه داد: آخرین تذکرات لازم به شهرداری و متولیان امر ابلاغ شده و برابر وعده و تعهد ارائه شده به دادستانی، طی ماه‌های آتی امر ساماندهی میوه‌فروشان سیار در مرکز استان باید به طور کامل اجرا شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.