خانچی خبر داد:

احداث بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی محرومین از ابتدای دولت تاکنون

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: از ابتدای دولت و تاکنون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی احداث و واگذار شده است.

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان درنشست بررسی و رفع موانع مسکن محرومین، با اشاره به تاکیدات امام راحل و رهبر انقلاب در خصوص ساخت مسکن برای مستضعفان و محرومین افزود: با توجه به نگاه دولت مردمی سیزدهم به مسکن و خدمت رسانی به محرومین، از ابتدای دولت تاکنون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی محرومین احداث و واگذار گردیده است و هم اکنون بیش از ۲۷۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومین در شهرهای مختلف استان در حال ساخت است.

او در ادامه با بیان اینکه بهبود بخشیدن وضعیت بافت‌های فرسوده در استان با توجه به شرایط موجود نیازمند کار جهادی است، افزود: تشکیل ستاد بازسازی توسط بنیاد مسکن در برخی از مناطق از جمله بندر امام و... از جمله اقداماتی است که در استان برای بهبود وضعیت بافت فرسوده در حال انجام است.

آقای خانچی با اشاره به اقدامات انجام شده برای صدور سند مالکیت ساختمان های فاقد سند رسمی در مناطق کم برخوردار اظهار کرد: در راستای قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی، برای ساکنان محله ملاشیه سند مالکیت رسمی صادر می‌شود. و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد این اقدام در مناطق محروم و کم برخوردار سطح استان باشیم.

برچسب ها: ساخت مسکن ، مسکن سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.