یک فوتی و یک مصدوم در برخورد با گاردریل در محور خرم‌آباد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت:برخورد یک دستگاه پژو با گاردریل در جادۀ خرم‌آباد به الشتر محدوده روستای رباط نمکی به سامانۀ ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳، برخورد یک دستگاه پژو با گاردریل در جادۀ خرم‌آباد به الشتر محدوده روستای رباط نمکی به سامانۀ ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد.
محمد میرزایی‌مقدم گفت: دو تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره دو و چهار به‌همراه فرماندهان این ایستگاه‌ها به محل حادثه در جادۀ خرم‌آباد به الشتر اعزام و افراد محبوس‌شده آزادسازی شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد افزود: یک نفر از سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ به‌دلیل شدت برخورد با گاردریل جان باخت.

میرزایی‌مقدم بیان کرد: مصدوم حادثه‌دیده در جادۀ خرم‌آباد به الشتر که دچار آسیب جدی شده بود برای انتقال به بیمارستان به آمبولانس حاضر در محل تحویل داده شد.

او خاطرنشان کرد: مأموران اعزامی به جادۀ خرم‌آباد- الشتر با ایمن‌سازی خودرو و محل حادثه اقدامات لازم را برای جلوگیری از حوادث احتمالی بعدی به عمل آوردند.

برچسب ها: تصادف ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار