رندر‌های رسمی و مشخصات کامل ایرپاد‌های جدید ناتینگ پیش از رونمایی، فاش شد

تصاویر و مشخصات ایرپاد‌های جدید ناتینگ، یعنی ناتینگ Ear و Ear (a)، پیش از فرارسیدن موعد رونمایی در تاریخ ۳۰ فروردین‌ماه، فاش شد.

تصاویر و مشخصات کامل ایرپاد‌های جدید ناتینگ، یعنی Ear و Ear (a)، پیش از فرارسیدن موعد رونمایی در تاریخ ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین‌ماه) فاش شد. با توجه به تصاویر موجود، ایرپاد‌های جدید در ترکیب رنگ جذابی به بازار عرضه خواهند شد.

چند روز قبل ناتینگ در اقدامی غیر‌منتظره اعلام کرد که روش نام‌گذاری عددی ایرپاد‌های خود را برای این دو محصول تغییر می‌دهد. این شرکت در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار پستی خبر داد که دو ایرپاد جدید با نام‌های Nothing Ear و Nothing Ear (a) در تاریخ ۳۰ فروردین‌ماه معرفی می‌شوند. حالا رندر‌های رسمی و مشخصات کامل ایرپاد‌های جدید ناتینگ لو رفته است.

ایرپاد‌های جدید ناتینگ

ایرپاد‌های جدید ناتینگ

ایرپاد‌های جدید ناتینگ

مشخصات و ترکیب رنگ ایرپاد‌های جدید ناتینگ

هر دو ایرپاد Nothing Ear و Nothing Ear (a) طراحی جذابی دارند. ناتینگ ایر در ترکیب رنگ سیاه و سفید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و روی قاب آن به‌جای عبارت Ear (case)، عبارت Nothing دیده می‌شود. نسخه دیگر در ترکیب رنگ زرد نیز عرضه خواهد شد. رنگ زرد نوعی سازگاری با محیط‌زیست را نشان می‌دهد؛ هرچند توضیحات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است.

ایرپاد‌های جدید ناتینگ

ایرپاد‌های جدید ناتینگ

ایرپاد‌های جدید ناتینگ

ناتینگ ایر احتمالاً با قیمت ۱۵۰ یورو و نسخه دیگر یعنی ناتینگ ایر a، با قیمت ارزان‌تر ۱۰۰ یورو عرضه خواهد شد. با این قیمت، کاربران می‌توانند از ویژگی حذف نویز فعال و شارژ سریع همانند ناتینگ Ear بهره ببرند.

ایرپاد Nothing Ear جدید با استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر نفوذ گردوغبار و آب عرضه خواهد شد. این درحالی است که قاب آن دارای استاندارد IPX2 خواهد بود. براساس اطلاعات منتشرشده، ظاهراً طول عمر باتری ناتینگ ایر در حالت خاموش‌بودن حذف نویز فعال و همراه با شارژ کیس آن، ۳۳ ساعت و نسخه ناتینگ ایر a در همین شرایط ۳۸ ساعت است. ناتینگ Ear (a) با استاندارد IP54 عرضه خواهد شد و کیس آن دارای استاندارد IP55 خواهد بود.

در نهایت باید دید این ایرپاد‌های جدید با چه مشخصات و قیمتی عرضه خواهند شد.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها: ایرپاد ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار