مدیر عامل آبفا فارس مطرح کرد؛

ضرورت همکاری مردم و مسئولان برای گذر از بحران کم آبی

مدیر عامل شرکت آبفا فارس بر لزوم همکاری همه جانبه مردم و مسئولان برای گذر از بحران کم آبی به ویژه در ماه‌های گرم سال تاکید کرد.

علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در دیدار با محمد علی بخرد فرماندار شهرستان کازرون و سید محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوهچنار، ضمن بررسی آخرین وضعیت آب و فاضلاب این شهرستان‌ها، به بحث در خصوص مسائل موجود درحوزه آبرسانی به مردم شهر‌ها و روستا‌های شهرستان‌های کازرون و کوهچنار و همچنین روش‌های تأمین اعتبار و توسعه تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب شهر کازرون پرداخت.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در این جلسه، ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه آبرسانی به مردم این شهرستان ها، بر لزوم همکاری همه جانبه مردم و مسئولان محلی برای گذر از بحران کم آبی به ویژه در ماه‌های گرم سال تأکید و اظهار کرد: در این برهه از زمان که خشکسالی، منابع تأمین آب آشامیدنی ما را با خطر جدی مواجه کرده است، بیش از هر زمان دیگری، همکاری مضاعف مسئولان محلی به منظور گذر مطلوب از ماه‌های گرم سال ضرورت دارد.

او، شرکت آبفا استان فارس را در ارائه خدمات مطلوب آب و فاضلاب به شهروندان، بسیار مصمم دانست و ارائه طرح‌های جدید آب و فاضلاب در شهرستان‌های کازرون و کوهچنار را منوط به همکاری مسئولان و جذب اعتبارات مورد نیاز دانست.

در این دیدار مسئولان شهرستان‌های کازرون و کوهچنار نیز علاوه بر تشریح مسائل و موانع موجود در آبرسانی به مردم این شهرستان ها، طرح‌های نیمه تمام آبرسانی به ویژه روستا‌های تحت پوشش و همچنین مسائل مربوط به توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهر کازرون، در خصوص پیگیری جهت جذب اعتبارات مورد نیاز به منظور اجرای طرح‌ها نیز قول مساعد دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار