جبلی مطرح کرد؛

کوشش گسترده رسانه ملی برای طراحی مناسب برنامه‌های ماه رمضان و نوروز

رئیس رسانه ملی گفت: شاهد کوشش گسترده همکارانمان در طراحی مناسب برنامه‌های ماه رمضان و نوروز بودیم که با اقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در آخرین سحر ماه مبارک رمضان از پشت‌صحنه دو برنامه ویژه سحرگاهی تلویزیون؛ «سحرنشینی» شبکه دو و «سر سفره خدا»‌ی شبکه نهال بازدید کرد.

وی که ابتدا به پشت صحنه «سحرنشینی» رفته بود با بیان اینکه در آخرین ساعت از آخرین سحر ماه مبارک رمضان توفیقی دست داده که از نزدیک به دست‌اندرکاران تهیه این دو برنامه خسته نباشید بگوید، اظهار کرد: سحرنشینی از جمله برنامه‌های نوآورانه بود که متناسب با فضای معنوی ماه مبارک رمضان طراحی شد.

رئیس رسانه ملی با اشاره به مأموریت شبکه دو سیما مبنی بر خانواده‌محوری و توجه ویژه‌ای که به سرفصل‌های تحولی رسانه ملی مبتنی بر عدالت‌محوری و هویت‌گستری دارد، گفت: این شبکه با به‌کارگیری عناصر محتوایی و شکلی، استفاده از قالبی جذاب و همکارانی خوب که در حوزه‌های مختلف پژوهش، هماهنگی و اجرا دخیل بودند، برنامه مناسبی را به روی آنتن برد که با استقبال مردمی هم مواجه شد.

جبلی افزود: سحرنشینی با اتکا به سیره و فضایل حضرت زهرا (س) و با طرح موضوعات جذاب و متناسب اجتماعی توانست جای خود را در میان مخاطبان باز کند.

جبلی به پشت‌صحنه برنامه «سرسفره خدا» هم رفت و از تلاش‌های خلاقانه و مؤثر عوامل این برنامه نوجوانانه در سحر‌های ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.

 یاسر غفاری، تهیه‌کننده فصل هشتم برنامه سرسفره خدا هم در حاشیه این بازدید، درباره علت استقبال نوجوانان از این برنامه گفت: اولین علت، خلوص نیت همکاران و جمعی از نوجوانان روزه اولی است. قصه‌های برنامه، زبان طنز و صمیمیتی که در میان بچه‌ها ساری و جاری است نیز از جمله عوامل توفیق این برنامه‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
از وقتی که جبلی اومده صدا وسیما و کلا برنانه هاشون مزخرف شده کسی دیگه نگاه نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
در عوض خودش از خودش خیلی راضیه!!
آخرین اخبار