توزیع بیش از ۵۰ تن سهمیه شناور آرد بین نانوایی‌ها

فرماندار کرمانشاه گفت : بیش از ۵۰ تن سهمیه شناور آرد بین نانوایی‌ها کرمانشاه توزیع خواهد شد.

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه در جلسه شورای آرد و نان شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت : با توجه به اینکه فعالیت نانوایی‌های سنتی یکی از خواسته‌های مردم بوده، فلذا نسبت به تقویت این واحد‌های خبازی بایستی از طریق شورای آرد و نان تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی با تاکید بر اینکه نانوایی‌ها بایست در مراکز متراکم و پرجمعیت فعالیت داشته باشند، افزود: سهمیه شبانه خبازی‌ها که به صورت فصلی انجام می‌شود باید به روزرسانی شود و بازدید شبانه از عملکرد آنان صورت بگیرد، لذا اگر عملکرد خوب و مثبتی داشته باشند افرایش سهمیه به آنان تعلق خواهد گرفت.

فرماندار کرمانشاه به بازدید استاندار محترم از یک کارخانه آرد جهت تولید آرد کامل اشاره و تصریح کرد: در برخی مناطق که دستگاه‌های همچون شهرداری و مسکن و شهرسازی بتوانند زمین رایگان در اختیار نانوایی‌ها قرار دهند، ما متقاضیاتی داریم تا مجتمع‌های نانوایی را به صورت مشارکتی احداث و راه‌اندازی کنند و مشکل تامین سهمیه نخواهند داشت و خدمات دولت را دریافت می‌کنند.

آمویی خاطرنشان کرد: کارگروه آرد و نان با نگاه مثبت به تجمیع کردن نانوایی‌ها توجه داشته باشند و در مناطقی که نیاز به مالکیت با ثبت رسمی است، مساعدت لازم صورت بگیرد.

وی مطرح کرد: بیش از ۵۰ تن سهمیه آرد شناور که از از سوی اداره غله در اختیار کارگروه آرد و نان شهرستان کرمانشاه قرار گرفته، به منظور تامین و تقویت سهمیه خبازی‌ها خواهد بود و بر حسب کیفیت این واحد‌ها تقسیم بندی می‌شود.

فرماندار کرمانشاه گفت: در این کارگروه مباحثی همچون رفع مشکلات واگذاری جواز نانوایی‌ها، درخواست متقاضی ثبت نانوایی، تغییر نام، افزایش سهمیه، تغییر از سنتی به مکانیزه، تغییر سهمیه از آزاد به یارانه ای، تغییر نوع پخت و... مورد بررسی قرار گرفت و مصوبات لازم ارائه شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار