درخواست گروه‌های فلسطینی برای مقابله با تجاوزات شهرک‌نشینان

گروه‌های ملی و اسلامی در رام‌الله و البیره واقع در کرانه باختری برای مقابله با تجاوزات شهرک‌نشینان صهیونیست فراخوان دادند.

گروه‌های ملی و اسلامی در شهر‌های رام‌الله و البیره خواهان مقابله با تجاوزات شهرک‌نشینان و فعال‌سازی کمیته‌های امنیت مردمی در شهرک‌های فلسطینی شدند.

براساس گزارش خبرگزاری شهاب، این گروه‌ها بر اهمیت اتخاذ تدابیر لازم برای کمک به روستا‌ها و شهرک‌های فلسطینی برای پایداری در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

صد‌ها شهرک‌نشین با حمایت نیرو‌های صهیونیست از روز جمعه به بهانه یافتن یک شهرک‌نشین مفقود به شهرک‌ها و روستا‌های فلسطینی حمله کرده‌اند و منازل و خودرو‌ها و درختان را در روستا‌هایی در نابلس، رام‌الله و دیگر شهر‌ها به آتش کشیده‌اند که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از فلسطینی‌ها شد.

پیش از این شهرک‌نشینان با همدستی و همکاری ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی به روستای «المغیر» در شرق رام‌الله حمله کردند.

حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به روستای «المغیر» در شرق شهر رام‌الله، واقع در مرکز کرانه باختری از روز جمعه آغاز شد و تاکنون به شهادت یک جوان و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی و به آتش کشیدن بیش از ۴۰ منزل منجر شده است.

حملات ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از زمان جنگ غزه افزایش یافته و به شهادت ۴۶۳ فلسطینی و زخمی شدن ۴۷۵۰ نفر و بازداشت ۸۱۴۵ نفر دیگر منجر شده است.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار