در گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید؛

ثبت بزرگترین حمله پهپادی در تاریخ به‌دست قدرتمند سپاه پاسداران/ تنبیه صهیونیست‌ها تکمیل شد

سپاه پاسداران با ده‌ها فروند موشک، مواضع اطلاعاتی در حمله به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به طور قابل ملاحظه‌ای منهدم کرد.

چند روزی بود که همه از آن حرف می‌زدیم و منتظر اقدام عملی و منطقی کشورمان بر علیه حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران کشورمنان بودیم. انتظاری که پس از صحبت‌های مقام معظم رهبری در نماز عید فطر رنگ و بویی قاطع و جدی‌تر به خود گرفت. سخنانی که به نوعی حجت را بر تمامی جهانیان خصوصا روسای این رژیم کودک کش تمام کرد.

رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی عید فطر درباره پاسخ کشورمان به صهیونیست‌ها فرمودند: رژیم خبیث صهیونیستی یک خطای دیگری هم به خطا‌های خود اضافه کرد و آن حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود، کنسولگری و دستگاه‌های سفارت در هر کشوری که وجود دارد، به منزله خاک آن کشور است وقتی به کنسولگری ما حمله می‌کنند یعنی به خاک ما حمله کرده‌اند.

رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد. البته داغدار شهیدانمان از جمله شهید زاهدی و شهید رحیمی و دیگر همرانان آنها شدیم. آنها عاشق شهادت بودند و چیزی از دست ندادند. آنها کسانی بودند که یک عمر به دنبال شهادت دویدند و خداوند این اجر را به آنها داد و کامیاب شدند و ما داغدار شدیم.

سرانجام شامگاه ۲۵ فروردین زمان آغاز عملیات موشکی نیرو‌های مسلح کشورمان بر علیه مواضع نظامی صهیونست‌ها آغاز شد. عملیاتی که در جهت نابودی مرکز اطلاعاتی بزرگ صهیونیست‌ها در ارتفاعات «جبل الشکل» در مرز سوریه با فلسطین اشغالی که اطلاعات لازم را برای جنایت صهیونیست‌ها تأمین می‌کرد و هم پایگاه هوایی «نوآتیم» که هواپیما‌های اف ۳۵ برای هدف قراردادن بخش کنسولی سفارت ما در دمشق از آنجا بلند شده بودند، شکل گرفت و به طرز قابل توجهی اهداف مورد نظر برای ما به نتیجه رسیدند.

پایگاه هوایی نوآتیم علاوه بر نقش در عملیات تروریستی اسرائیل علیه کنسولگری ایران مهمترین پایگاه هوایی صهیونیست‌ها نیز به شمار می‌رود مقری که علاوه بر آن که آشیانه هواپیمای ویژه ریاست جمهوری رژیم صهیونیستی بود مقر تعداد زیادی از عناصر ارشد جاسوسی اسرائیل نیز در آن واقع شده بود.

سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با پاسخ شب گذشته کشورمان به جنایت‌های روز‌های اخیر صهیونیست‌ها گفت:   بزرگترین عملیات پهپادی جهان به نام جمهوری اسلامی ایران ثبت شد. در واقع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با حمایت مردمی اقتدار ملی را افزایش دادند و به درخواست عمومی پاسخی قاطع و عقلانی دادند.

وی افزود: با این حمله به رژیم صهیونیستی ثابت شد که هیمنه نظامی او در حوزه زمینی در مقابل مقاومت امکان عرض‌اندام ندارد و در حوزه پدافندی علی‌رغم کمک‌های قابل توجه‌ای که از جانب آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها دریافت کرده در آن حوزه هم شکست‌پذیر است و امکان مقابله با جمهوری اسلامی برای آنها وجود ندارد.

کارشناس مسائل غرب آسیا بیان کرد: نکته مهم بعدی این مسئله  است که از طرف جمهوری اسلامی ایران تنبیه رژیم صهیونیستی انجام شده و همچنان که نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اعلام کرد از نظر ما این تنبیه پایان یافته است و جمهوری اسلامی علاقه‌مند به جنگ نیست، اما آمادگی لازم در خصوص اقدامات احتمالی رژیم صهیونیستی و حامیان او وجود خواهد داشت.

وی درباره شرایط منطقه پس از حمله شب گذشته افزود: شرایط منطقه به قبل و بعد از این عملیات تقسیم می‌شود و نشان‌دهنده آن است که توازن قدرت در منطقه تغییر کرده و به نفع جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران شده است.

صدرالحسینی درباره پیام ایران به کشور‌های منطقه گفت: پاسخ شب گذشته این پیام را برای کشور‌های منطقه دارد که مجموعه توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی تنها برای دفاع از امنیت ملی منطقه است و جمهوری اسلامی به دنبال منطقه قوی است و حضور بیگانگان در منطقه را نخواهند پذیرفت.

همچنین سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تنها پس از دقایقی از انجام این حمله گسترده در گفتگویی اظهار کرد: علت این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمزی بود که برای ما به هیچ وجه قابل قبول نبود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تأکید کرد: در عملیات «وعده صادق»، تعداد قابل توجهی پهپاد، موشک کروز و بالستیک مورد استفاده قرار گرفت و با استفاده از تاکتیک‌های کاملاً اندیشیده شده و طراحی مناسب، نه گنبد آهنین و نه سپر دفاعی موشکی رژیم صهیونیستی نتوانست مقابله قابل توجهی با این امکانات و عملیات داشته باشد و عملیات به اهدافش نائل شد.

سرلشکر باقری با بیان اینکه آمریکا اعلام کرده بود از عملیات دمشق اطلاع نداشته است، اما در واقع این عملیات با چراغ سبز واشنگتن انجام شده بود، گفت: آمریکا اعلام کرده بود که به دنبال توسعه تنش در منطقه نیست، اما اطلاعات ما حاکی از آن است که در دفاع از رژیم صهیونیستی، با تمام توان در فضای عراق و اردن وارد عمل شده بودند و تلاش کردند که عملیات خنثی شود، اما نتوانستند کاری انجام بدهند و بحمدالله عملیات به هدفش رسید.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تأکید بر اینکه عملیات «وعده صادق» منتج به نتیجه کامل شده است، تصریح کرد: این عملیات از نظر ما خاتمه یافته است و قصدی بر ادامه این عملیات وجود ندارد، اما چنانچه رژیم صهیونیستی اقدامی را علیه جمهوری اسلامی ایران چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در کشور سوریه یا جای دیگری انجام بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگ‌تر از این انجام خواهد شد.

یکی دیگر از نکات پاسخ قاطع ایران به جنایات وحشیانه و حماقت چند مدت اخیر صهیونیست‌ها حمایت و جشن و پایکوبی مردم کشور‌های منطقه از این حملات بود.

طبق فیلم‌های منتشر شده و گفته‌های خبرنگاران عربی از زمان شروع پاسخ موشکی ایران به حملات وحشیانه "اسرائیل"، کارناوال‌ها و تجمعات شادی در مناطق مختلفی از شهر‌های عراق؛ از جمله مقابل سفارت ایران در بغداد و نیز روبروی کنسولگری ایران در کربلای معلی براه افتاده است.

همچنین در سوریه و لبنان نیز جشن‌های مردمی برای پاسخ کوبنده ایران را شاهد بودیم. اما شاید جذاتب‌ترین تصویر عبور موشک‌های ایران از بالای مسجد الاقصی برای رسیدن به اهداف خود در سرزمین‌های اشغالی و شادی مردم فلسطین برای دیدن این لحظات و پاسخ ایران بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با ده‌ها فروند موشک و پهپاد و تاکتیک‌های پیچیده، مواضع اطلاعاتی و پشتیبانی در حمله به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به طور قابل ملاحظه‌ای منهدم کرد.

عملیات «وعده صادق» که با رمز «یا رسول الله (ص)» انجام شد، نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان به خصوص صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود و نشان داد که ایران به هر تجاوزی پاسخی محکم و پشیمان‌کننده خواهد داد.

گزارش: محمد حسین نیک خوی متین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ایران و اسرائیل چند سالی است که وارد جنگ با یکدیگر شده اند اسرائیل با زدن تجهیزات و نظامیان ایران در سوریه قصد دارد از ایجاد پایگاهی که بعدها می تواند علیه اش استفاده شود جلوگیری کند و همچنان این روند را ادامه خواهد داد .دلیل اسرائیل برای جنگ محافظت از خودش است اما دلیل ایران برای ورود به این جنگ چیست ؟چند درصد از مردم راضی هستند که به خاطر به حکومت رساندن چند عرب سلفی در دو هزار کیلومتریمان کشور وارد جنگی شود که می تواند حتی تا نابودی کشور پیش برود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
باید ترور اشخاص کلیدی.سفرا.سیاست مداران.وزرا.ژنرالهای سطح بالا در دستور کار ایران قرار بگیره
در مرحله بعد کنسولگری و سفارت اسراییل در اردن هم باید در گزینه های حمله ایران قرار بگیره

اردن بی عرضه ترین کشور عرب خاورمیانه اس.بیشترین دزدی از بیت المال و بودجه ایران در قبل از انقلاب هم داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
بیشترین موشک با کمترین تخریب ......بازی رسانه ای خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
حتی یک پهباد به اسراییل نرسیده چطور بزرگ ترین حمله شده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
پهبادها عملیات فریب دشمن بود تا موشکها به هدف همان مهم ترین پایگاه هوایی اصابت کند و اصابت کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
بهتره بگیم یکی از بزرگترین شکست ها و اصراف ملیاردها دلار موشک وپهباد جالبه شماها به شکست هاتون میبالید و افتخار میکنید وانها را پیروزی میدانید حاشا
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۶:۵۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
شما رو به خدا خواهشا خواهشا خواهشا به پوتین و روسیه فشار بیارید برای مدرن سازی نیروی هوایی و پدافند ایران کمک و همکاری کنند.دست از این خساست و کم لطفی بردارند.الان بیشتر از هر زمانی به سوخوها نیاز داریم برای دفاع از آسمان ایران.بابا ما این همه حال دادیم به روسیه پس چی شد این سوخو؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
اینقد خودتحقیر نباش ب کسی التماس نکن
در حال خاظر این پوتینه شدیدا ب ما نیاز داره نه ما
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۲۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
گزارش درجه یکی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
چند تا از پهبادها اصابت کرد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
پهبادها عملیات فریب بود ، تا پدافند دشمن را مشغول کند تا موشکها رهگیری نشوند و به مهم ترین پایگاه نظامی صهیونیست ها برسد که رسید . و ایران توانست از پیشرفته ترین پدافند اسراییل به پشتیبانی آمریکا ، انگلیس ، فرانسه و ... درجا عبور کند و حداقل 9 موشک را به اهدافی که میخواست برساند و هدف را منهدم کند . به گفته خودشون پدافند پایگاه هوایی نواتیم ، محافظت شده ترین و قدرت مند ترین پدافند در دنیا است حتی از کاخ سفید و کاخ کرملین . یعنی پیشرفته تر از این پدافند در دنیا وجود ندارد . اما ایران همین قدرتمند ترین و پیشرفته ترین را رد کرد و اهداف خود را زد و منهدم کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
میگم
یه چندتا ازموشک های درشت میزدید
بیشتر حال میکردیم??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
ممنون ولی بهتره اول امنیت داخلی برقرار کنید ریشه هرچی خائن و جیش الظلم برداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
کارتون عالی بود
انشاءالله.به امید خدا دنبال کیفیت و اثرات بهتر و بازخورد مفیدتر هم باشید
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۳:۵۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
همینکه زیادی بر ضربه سخت به اسرائیل تاکید میورزید،نشون میده که کوچکترین صدمه ای نزدید،لطفا خواهشا اگر موشک و پهپاد سپاه تونسته ضربه مهلک به زیر ساخت های ارتش اسرائیل بزنه خب فکت ارائه بدین چرا حتی یک تصویر مبنی بر تلفات سنگین موجود نیست؟؟حتی تصویر ماهواره ای؟؟متاسفانه اسرائیل همچنان می تازد....
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۳:۳۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
والا خود نتانیابو گفت بیاین، دور بود نرفتیم. آخه کودن، مگه میگذارن ما بریم اونجا که می گی کو فیلمش
Netherlands (Kingdom of the)
Bm20
۱۳:۳۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
درود درود درود درود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
هوا فضای سپاه ملت ممنون شما هستند دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
میگن اینها انبار گردانی بود اصلیاش مونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
سلام ورحمت خداوند بر دلیرمردان سپاه پاسداران و ارتش،نیروی انتظامی واطلاعات ایران اسلامی عزیز ومقتدر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
اگر جاهایی که موشک زدین را نشان میدادین خیلی خوب میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
درود برروح تهرانی مقدم روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
چی شد جز نابودی اقتصادو بدتر شدن وضع ملت..... فشار جنگ غزه رو از دوش اسراییل برداشتید...... و یک رزمایش بود برای آزمایش پدافند اسراییل و نا کارامدی این حمله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
شما به خودت فشار نیار شماره عینکت بالا رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
جدی جدی نمیفهمین یا ما رو سرکار گذاشتین؟؟؟؟ فشار از روش برداشته شد؟ طبق گفته رسانه های امریکایی همون چند ساعت 1 میلیارد و 200 میلیون دلار هزینه مئشک های گنبد آهنین شد. حالا از خسارت ها به مراکز نظامیشون که اطلاعات درست نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
دقبقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
اگه ناکارآمد بود جرا اینقدر عصبانین ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
این قدر کشش ندهید دلهره داریم که مبادا پاسخ اش دریافت کنیم حداقل به فکر مادرهایی باشید بچه هاشون در سوریه مأموریت به سر می برند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
برو خارج پنهان شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
خودت بگو ، چقدر شعور داری ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۳:۳۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
نمی‌دونستم آلبانی و مجاهدینم موشک ول دادن سمت صهیونیست‌ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
سهام داری در این مملکت جزء کارهای سخت و ملال آور شده خجالت بکشید
Netherlands (Kingdom of the)
بمانی
۱۳:۳۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
بنده که از این وضعیت بورس ماه پنجاه ملیون درآمد دارم ... راضی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
خخ هنر سهام داری وبورس ما بلد نیستیم وشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
پاسخ به بمانی فکرکنم ۵۰میلیون ریال هم تابحال بدست نخورده
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۱:۱۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
پس از حمله ایران ، قیمت طلا و سکه کاهش پیدا کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
روند کاهشی همچنان ادامه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
ان شا الله که بخوره توسرهمه این گرونی مخصوصا خودرو سازی که برا خودشون امپراتوری ساختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
فرماندهان ما شهید شدند...چند صهیونیست زخمی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
هدف ما دادن تلفات نبود که وگرنه میتونستیم شهرها را به جای پایگاههای نظامی موشک بارون کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
یک دختربچه 9 ساله...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
هدف فلج کردن این پایگاه ها هوایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
فقط یک کودک بادیه نشین مجروح شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
ما انسانیم و نه مثل اونا حیوان خونخوار که بخوایم بزنیم وسط خونه های مردم. اینو خود مردم اسراییل هم میدونن ولی متاسفانه شما در مقابل فهمیدن مقاومت میکنین. تلفات نظامی رو هم معمولا آمار درست کسی نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
هر چقدر توان کشورمان بیشتر باشد بنفع همه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
قدرت نظامیست که قدرت سیاسی میاورد
نه لبخند و یا امید به تضمین بودن امضای دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
خیلی حال کردم، درود بر سپاه پاسداران، درود بر رهبر معظم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
آمریکای جنایتکار و بی منطق و همچنین رژیم صهیونیستی کودک کُش و متجاوز خودشان ناقض ترین قطعنامه های شورای امنیت هستند. رژیم صهیونیستی کودک کُش که با حمایت آمریکای خائن به غزه حمله می کند و حدود ۴۰ هزار نفر انسان بی گناه را می کشد ، حدود ۱۰۰ هزار نفر را مجروح می کند ، حدود ۲۰ هزار نفر زير آوار مفقود هستند. شهر غزه را با خاک یکسان می کند ، به کنسولگری ایران حمله می کند و آمریکا از اون حمایت می کند ، ناقض قطعنامه های بین المللی هستند یا ایران که از حق مشروع خودش دفاع کرده ؟ مشخص و مبرهن هست که سازمان ملل و شورای امنیت و همچنین سازمان حقوق بشر و دیگر نهادهای بین المللی ، برای دفاع از ظلم و حمایت از کشورهای ظالم ایجاد شدند و باید هرچه زودتر این نهادهای بی ارزش و بی خاصیت یا منحل شوند و یا تغییر رویه دهند.
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
از زمان حمله به سفارت از ناراحتی نخوابید و از زمان پاسخ ایران دو شب است از خوشحالی نمی خوابم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
پس کلا تو رد دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
مردم خوب می‌دانند که این حمله نتیجه ایی جز گران‌تر شدن معیشت مردم نداشت؟! تازه اینبار هم آمریکا به داد شما رسید؟؟ واکنون توپ دردست همان دشمن است؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
چقدر خود تحقیری تو دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
چرا چرند میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
شما چطور ی زندگی می کنی وقتی اعتماد به نفس نداری حداقل یک کم خبرگزاری همون آمریکا نگاه کن اینقدر که اونها بعد این حادثه را می تونن شما در حد چند سانت جلوت می بینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا اگه بلده به داد کسی برسه ، بره رییس جمهورهای مختل روانی خودش رو مثل ترامپ زنجیری و بایدن روانپریش رو جمع کنه . توپ هم فعلا موجود نیست ، ایران داره روپایی میزنه .
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۰۹:۴۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
خداوندا مااین قدرت وتوانایی وافتخار وآبرو و پیروزی را ازتو میدانیم به دعاها وتوجهات آقا امام زمان عج وعلی ابن موسی الرضا.
خدایا خدایاخدایا تا انقلاب مهدی ودرکنار مهدی خامنه ییرانگه دار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
شانس اوردین آقا بهتون و مردمتون یا همون سربازاتون رحم کرد شما سربازان اسرائیلی هم اینو به فال نیک بگیرین فرار کنید وگرنه به سراغ تک تکتون میایم به زودی ???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
دورود برنیروی های مسلح عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
حتی یک پهباد هم به هدف نخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
از کجا میدونی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
هدف شلیک تعداد بالای پهپاد سرگرم کردن پدافند دشمن برای اصابت موشک های بالستیک بود عزیزم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
داداش برو شبکه های اسرائیلی ببین بعد حرف یزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
حتما تو اسراییلی هستی و از مقامات نظامی بلند پایه وگرنه غیر از اینترنشنال همه رسانه های دنیا از جمله بی بی سی و رسانه های آمریکا دارن میگن خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
آمریکای جنایتکار و بی منطق و همچنین رژیم صهیونیستی کودک کُش و متجاوز خودشان ناقض ترین قطعنامه های شورای امنیت هستند. رژیم صهیونیستی کودک کُش که با حمایت آمریکای خائن به غزه حمله می کند و حدود ۴۰ هزار نفر انسان بی گناه را می کشد ، حدود ۱۰۰ هزار نفر را مجروح می کند ، حدود ۲۰ هزار نفر زير آوار مفقود هستند. شهر غزه را با خاک یکسان می کند ، به کنسولگری ایران حمله می کند و آمریکا از اون حمایت می کند ، ناقض قطعنامه های بین المللی هستند یا ایران که از حق مشروع خودش دفاع کرده ؟ مشخص و مبرهن هست که سازمان ملل و شورای امنیت و همچنین سازمان حقوق بشر و دیگر نهادهای بین المللی ، برای دفاع از ظلم و حمایت از کشورهای ظالم ایجاد شدند و باید هرچه زودتر این نهادهای بی ارزش و بی خاصیت یا منحل شوند و یا تغییر رویه دهند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
اونها شخصیت‌های قوی و فرماندهان اصلی مارو می‌زنند ما هم معلوم نیست کجا رو زدیم که انتقام هم‌سطح گرفته باشیم. بااین روش فقط خونهای ریخته شده پایمال میشه. حتی اگر صدها سرباز اسرائیلی هم کشته می‌شدند جواب ترور فرماندهان ما نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
ما عرض اندام کردیم برای سگ هار برای خائنین برای مزدوران منطقه که به نگاه آقا دست دشمن را قطع خواهیم کرد فقط یک امتحان بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
ثبت بزرگترین تولید خودرو و ثبت بزرگترین اقتصاد هم بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
خدایا چشم مارو به نابودی و ضلالت اسراییل و آمریکا روشن کن
Japan
سامسام
۰۹:۱۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
3333100000000000 تاش ب هدف خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
331000000000000000 تاش ب هدف خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
به کوری چشم دشمنان قدرت نمایی خوبی بود مخصوصا تاثیر روانی بدی برای صهیونیستها داشت
Germany
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
شفا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
آمریکای جنایتکار و بی منطق و همچنین رژیم صهیونیستی کودک کُش و متجاوز خودشان ناقض ترین قطعنامه های شورای امنیت هستند. رژیم صهیونیستی کودک کُش که با حمایت آمریکای خائن به غزه حمله می کند و حدود ۴۰ هزار نفر انسان بی گناه را می کشد ، حدود ۱۰۰ هزار نفر را مجروح می کند ، حدود ۲۰ هزار نفر زير آوار مفقود هستند. شهر غزه را با خاک یکسان می کند ، به کنسولگری ایران حمله می کند و آمریکا از اون حمایت می کند ، ناقض قطعنامه های بین المللی هستند یا ایران که از حق مشروع خودش دفاع کرده ؟ مشخص و مبرهن هست که سازمان ملل و شورای امنیت و همچنین سازمان حقوق بشر و دیگر نهادهای بین المللی ، برای دفاع از ظلم و حمایت از کشورهای ظالم ایجاد شدند و باید هرچه زودتر این نهادهای بی ارزش و بی خاصیت یا منحل شوند و یا تغییر رویه دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
چندتا هدف قرار گرفت صدتا هدف قرار گرفت میخواییییییییی چنتا هدف قرار بگیره تیر ایران خطا نمیرهههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
صبح نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
ب قول شهروندان ایرانی جواب جنگ جنگ اسراییل 70 چند سال فلسطین را بمباران کرد ایران یک شب پاسخ داد حالا ثبت ششششششششششششششششششش نکنید
Netherlands (Kingdom of the)
Babak
۰۸:۴۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
فرض کنید 500 تا سجیل رو به صور هم زمان از پایگاه نزدیک مرز بزنه و هم زمان حزب الله راکت پرانی گسترده بکنه و هم زمان از مرز سوریه وارد خاک اسرائیل بشه ارتش و هم زمان حمله پهبادی صورت بگیره ... شخم زده میشه اسرائیل این فقط یک هشدار بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
]چقدر خسارت به اسراییل زده شد و چقدر هزینه به ایران تحمیل شد با این کار ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۸:۴۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
درود بر سپاه پاسداران و ارتش عزیز .... احساس غرور میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
اگر گنبد آهنین اسرائیل موشک‌های ایران را منهدم نکردن پس الان اسرائیل باید مثل غزه تلی ازخانواده تبدیل شده باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
در نفهمی خود بمان و خوش باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
یدااله فوق ایدیهم......
Italy
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
فارسی بگو متوجه شیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
شما نمیخواد بدونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
دوست عزیز 9:15 اگه فارسی هم بگه تو یکی متوجه نمیشی. چون نه تنها بیسوادی بلکه خود تحقیر و دشمن هم هستی
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
چند تاش به هدف خورد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
عزیزم مهم اینه عملیات «وعده صادق» منتج به نتیجه کامل شده است و شرایط منطقه به قبل و بعد از این عملیات تقسیم می‌شود و نشان‌دهنده آن است که توازن قدرت در منطقه تغییر کرده و به نفع جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
اگر میخای دقیق بدونی باید قبلش برای هر کدوم اونا که موقع رفتن تو پناهگاه رو هم افتاده بودن یه دوربین میزاشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
نصف موشک ها حداقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
از صاحب پرچمت بپرسی جوابت رو دقیق میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
برو بشمار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل یه ساختمان بدون دفاع ما رو در خاک کشور دیگه بیخبر زد، پس اگر ما حداقل یه ساختمان آنها رو از فاصله 2000 کیلومتری با اعلام قبلی و با آن همه پدافند و سامانه های دفاعی آمریکا، انگلیس، فرانسه، اردن و گنبدهای به قول خودتان آهنین هم زده باشیم برنده ایم. بماند که پهپادها و بسیاری از موشک‌های کروز نقش نخود و کشمش واسه سرگرم کردند آنها بود تا موشک‌های دیگر و 7 موشک‌ بالستیک به هدف اصابت کنند که کرد. به این میگن یک عملیات بسیار گسترده و پیچیده هم در تکنیک و هم در تاکتیک.
-
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
به توچه ؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر مهدی
۰۹:۲۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
اون قدری خورده که اسرائیل و آمریکا فهمیدن کت تن کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
فرضا منو شما دعوامون شه.هردو هم تعصبی هستیم.دعوامون شدید میشه.ولی همدیگه رو با مشت نمیزنیم.ولی من میام جلو و شما رو محکم هل میدم.همین هل دادن به شما ممکنه آسیبی نرسونه ولی اولا به غرور شما بر میخوره و میفهمید کی به کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
تو قطعا ایرانی نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
مهم نیس چندتا بخوره مهم اینه که ایران اسرائیل کودک کش رو پهپاد باران و موشک باران کرد در حالی که کشورهای پرادعای مسلمان برای دفاع از زنان و کودکان غزه جرات پرتاب یه سنگ رو به سمت اسرائیل هم ندارند
زنده باد ایران قدرتمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
همه اش. این که یک کشوری جلوی یک سگ هار وایستاده همه اش به هدف خورده. وقتی طرف سگ سنگ پرتاب کنی حتی بش نخوره ترس می کنه طرفت نمیاد بماند که یه سریش آنچنان با حال بشون خورده که حساب کار دستشون اومده زرد کردن لال شدن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
اصلا گیریم هیچی به هدف نخورده باشه همینکه اسرائیل نحس گفت بزنید میزنیم و تهدید کرد و اما ایران زد این یعنی ما قدرت داریم و تو هیچ غلطی نمیتونی بکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
اگر همین سپاه نبود الان توهم مثل مردم غزه از گرسنگی داشتی جان میدادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
از 300 پهپاد و موشک 8 تا به اسرائیل رسید، 2 تا گل به خودی زدیم، چند تایی هم تو سوریه و عراق از ادامه راه انصراف دادن
Netherlands (Kingdom of the)
بمانی
۱۸:۵۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
به قول خود ژنرال آمریکایی
تقریباً همه آنها به هدف خورد .
حتی گفت شاید تلفات جانی نداشت ، اما به خوبی قدرت ایران بر جهان ثابت شد چون پیشرفته ترین سیستم های پدافند هوایی جهان را در فلسطین اشغالی گذاشتیم که بی فایده بود. و ایران هم همین را میخواست
آخرین اخبار