مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: ۳۴ واحد تخریب شده در سیل ۱۴۰۱ ساخته و به همراه ۷۸۰ واحد مسکن محرومان در استان یزد مورد افتتاح و واگذاری قرار گرفت.

 نادریان زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد گفت: آیین افتتاح ۳۴ واحد ساختمانی تخریب شده در سیل مرداد ۱۴۰۱ با همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اعتبارات حساب ۱۰۰، خیران استان و همچنین افتتاح و واگذاری ۷۸۰ واحد مسکن محرومان در استان یزد برگزار شد. 

وی با اشاره به افتتاح و ساخت واحد‌های تخریب شده در سیل ۱۴۰۱ در استان گفت: در سیل ۱۴۰۱ تقریبا ۳۴ واحد ساختمانی در استان تخریب کامل شد و بنیاد مسکن با همکاری ارگان‌هایی مانند استانداری و سایر دستگاه‌های خدمات رسان این ۳۴ واحد را از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ امام (ره) و تسهیلات مربوط، نسبت به ساخت آنها اقدام کرد.

 نادریان زاده افزود: تقریبا ۸۵ درصد از هزینه‌های ساخت به صورت بلاعوض می‌باشد و مابقی به صورت تسهیلات قرض الحسنه بوده است که توسط مالکان اخذ شده است.

وی عنوان کرد: از این ۳۴ واحد تعداد ۲۴ واحد آن در مرکز استان و مابقی در شهرستان‌های تفت و ابرکوه احداث شده اند.

 نادریان زاده همچنین با اشاره به افتتاح ۷۸۰ واحد مسکن محرومان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در ساخت این واحد‌ها هم مبلغ بلاعوض تقدیم مالکان شده است و هم سیمان و میلگرد آن به صورت رایگان تهیه و مابقی هم از محل تسهیلات قرض الحسنه تامین اعتبار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.