اعلام میزان پر شدگی سدهای استان سمنان

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان میزان پرشدگی سد‌های این استان را از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین‌ماه امسال اعلام کرد.

احسانی گفت : میزان پر شدگی سد شهید شاهچراغی دامغان به ۵۸ درصد رسیده است .

وی با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی میزان پرشدگی سد دامغان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزود: پارسال ۷۲ درصد از ظرفیت گنجایش مخزن سد شهید شاهچراغی دامغان پر شده بود و این بدین معنی است که میزان پرشدگی مخزن این سد از ۱۱.۸ میلیون متر مکعب در همین تاریخ در سال آبی گذشته به ۹.۶ میلیون متر مکعب در هفتم فروردین امسال رسید.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: وضع عادی پرشدگی سد دامغان ۱۶.۵ میلیون متر مکعب است.

به گفته سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان پرشدگی سد مجن تا هفتم فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته و از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین‌ماه امسال، میزان پرشدگی سد مجن به ۶۲ درصد رسید که این میزان با توجه به آمار ۷۰ درصدی میزان پرشدگی این سد در سال آبی گذشته تا همین تاریخ، کاهش هشت درصدی را نشان می‌دهد.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان افزود: وضع عادی پرشدگی سد مجن ۳.۴ میلیون متر مکعب است و میزان پرشدگی سد مجن تا هفتم فروردین ماه امسال ۲.۰۶ میلیون متر مکعب بوده است در حالی که این آمار در مدت مشابه سال آبی گذشته ۲.۳۲ میلیون متر مکعب بود و این آمار از کاهش ۲۶۰ هزار متر مکعبی آب پشت مخزن این سد حکایت دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.