مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی:

مشکلی در تأمین آرد و نان در آذربایجان‌غربی وجود ندارد

زینالی گفت: هم اکنون بیش از ۴ هزار نانوایی در آذربایجان‌غربی فعالیت دارند و هیچ‌گونه مشکلی در تأمین آرد و نان در استان وجود ندارد.

امید زینالی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی با اشاره به برخی برخورد‌های هیجانی، گفت: طبق روال عادی در استان و شهرستان ارومیه فعالیت نانوایی‌ها انجام می‌پذیرد و هیچ واحدی در استان و شهرستان تعطیل نخواهد بود.

وی افزود: حدود ۴ هزار و ۲۰۰ واحد نانوایی در آذربایجان‌غربی و بیش از هزار و ۴۰۰ واحد نانوایی در شهرستان ارومیه فعال هستند و مشکلی در تأمین آرد و نان در استان وجود ندارد.

زینالی اضافه کرد: برخی از مناطق شهر با توجه به تجمع جمعیتی نانوایی‌ها به‌صورت سه شیفت، دو شیفت بوده و سهمیه آرد هر نانوایی به طور معمول ۷ کیسه آرد به طور روزانه است که نانوایان موظف به طبخ نان روزانه هستند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: مردم اطمینان داشته باشند که هیچ مشکلی در تأمین آرد و نان وجود نداشته و برای مصرف روزانه خود اقدام به تأمین مقدار نان خود کنند.

زینالی تصریح کرد: اکیپ‌های نظارتی برای مدیریت مناسب در نانوایی و احتمال وجود صف‌ها در سطح شهرستان ارومیه تعبیه خواهد شد تا از بروز مشکل و تجمع جلوگیری شود.

وی همچنین اضافه کرد: فروش آرد در نانوایی‌ها تخلف بوده و با فرد خاطی برخورد جدی و قانونی انجام خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.