رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان

از دو کتاب «مهمان کوچه» و «مامان من بابا است» در حوزه هنری لرستان رونمایی شد.

دو عنوان کتاب حوزه‌ی کودک و نوجوان با عنوان «مهمان کوچه» به نویسندگی اسماعیل اله دادی و «مامان من بابا است» به نویسندگی نسترن حاتمی در حوزه هنری استان در خرم آباد رونمایی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در این مراسم با تبریک اقدام جسورانه سپاه ایران علیه رژیم صهیونستی گفت: با تکیه بر توانمندی بالای فرزندان این مرز و بوم در فناوری‌های گوناگون به ویژه در عرصه نظامی و به برکت خون پاک امروز ایران اسلامی یک کشور مقتدردر خاورمیانه است.

احسان یاوری با تأکید بر اینکه زبان هنر اثرگذارترین زبان‌ها است، افزود: باید برای بیان دستاورد‌های انقلاب از این ابزار قدرتمند و ارزشمند استفاده کرد.

وی بر ضرورت آشنایی نسل نوجوان و جوان با شهید آوینی، سبک و اندیشه و افکار وی تاکید کرد و اظهارداشت: شهید آوینی نماد هنر متعالی، مردمی و انقلابی است و نسل جدید به ویژه هنرمندان جوان باید بیشتر و بهتر با شخصیت این شهید گرانقدر آشنا و وی را الگوی خود قرار دهند.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان لرستان نیز در این مراسم حمایت از هنرمندان، نویسندگان و چاپ کتاب را از اولویت‌های این کانون عنوان کرد و گفت: ۹۱ عنوان کتاب را در بیش از ده هزار جلد به کتابخانه‌های کانون‌های پرورش فکری استان اضافه کردیم که امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم برای ارتقای فرهنگ مطالعه در جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان موثر باشیم.

برچسب ها: کتاب ، رونمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار