اسرائیل در صورت تداوم ماجراجویی‌ها پاسخ قاطعانه‌تری دریافت می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پیش از این رژیم صهیونیستی پاسخ جنایت‌های خود علیه کشور را دریافت کرده بود و این بار نیز ضربه محکمی از شکستن حریم کنسولگری ایران اسلامی در دمشق دریافت کرد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی به مناسبت روز ارتش، گفت: پیش از این، اگر رژیم صهیونیستی توطئه‌ای بر علیه ما انجام می‌داد، پاسخ‌ها محدود بود اما جنایت صهیونیست‌ها در کنسولگری ایران در دمشق شرایطی را برای ما فراهم کرد تا برخورد قاطعانه‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: رژیم غاصب اسرائیل از هر امکانی برای به شهادت رساندن دانشمندان ما استفاده می‌کرد و با حمله به کنسولگری ایران گستاخی خود را بیشتر نمایان کرد که در برابر قدرت و اقتدار ایران قرار گرفت و سیلی محکمی دریافت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به حمایت کشورهای روسیه، چین و الجزایر از ایران اسلامی در نشست شورای امنیت، گفت: اقدام متجاوزانه اسرائیل جنایتکار فرصت خوبی برای نشان دادن اقتدار ایران اسلامی و برگ برنده جبهه مقاومت بود.

آیت الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: پاسخ ایران در واقع آزمایش صنایع موشکی و پهبادی بود که مراکز راداری و نظامی رژیم صهیونیستی از جمله محل استقرار هواپیماهای اف ۳۵ آنها را هدف قرار داد.

وی تاکید کرد: اسرائیل متجاوز اگر بخواهد منافع جمهوری اسلامی ایران را مورد تجاوز قرار دهد، پاسخ قاطع دریافت می‌کند و اگر آمریکایی‌ها هم قصد دخالت داشته باشند پاسخ ایران اسلامی را خواهند دید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآور شد: ممکن است دشمن قصد آسیب رساندن به زیرساخت‌های کشور را داشته باشد که مردم باید در این خصوص هوشیار باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: بیست و نهم فروردین ماه مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های دلاورمردانی است که عاشقانه در راه اسلام و دفاع از مکتب قرآن در برابر دشمنان جنگیدند و رشادت و شجاعت از خود نشان دادند.

وی اضافه کرد: ارتش بزرگترین پشتیبان نظام و نماد ولایتمداری است که با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از انقلاب و کیان کشور دارد.

امام جمعه اراک گفت: جوانان مومن، سلحشور و ولایتمدار ارتش و سایر نهادهای نظامی در هشت سال دفاع مقدس با اقتدار در برابر متجاوزان ایستادند و رشادت‌ها و حماسه‌های به یاد ماندنی خلق کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: آمادگی هرچه بیشتر نظامی و تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و اسرائیل غاصب ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی ادامه داد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد کشور توانسته در منطقه بدرخشد و برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی باید هر روز آماده تر از گذشته بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.