رفع ۴۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان

سال گذشته ۴۸ نقطه از نقاط حادثه‌خیز استان رفع شد و در سال جدید برنامه‌ها در راستای رفع نقاط حادثه‌خیز ادامه دارد.

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با تاکید بر لزوم حذف نقاط حادثه خیز استان گفت: با تلاش و همت راهداران و همچنین همکاری پلیس راه اصفهان ۱۸ نقطه از راه‌های استان در سال گذشته رفع و ایمن‌سازی شد.


محمدحسن محمدزمانی با بیان اینکه در طرح ملی شناسایی نقاط پر تصادف جاده‌های کشور مصوب سال ۱۴۰۱، ۲۵ نقطه در راه‌های برون شهری استان اصفهان احصا شد افزود: در برنامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در سال ۱۴۰۲، رفع ۱۰ نقطه از این تعداد در نظر گرفته شده بود.


او گفت: رفع نقاط پر تصادف مصوب سال ۹۵ هم طرح‌های ایمن‌سازی از سال‌های گذشته در جریان بود که رفع ۳۰ نقطه از این تعداد نیز در سال ۱۴۰۲ به تأیید پلیس راه استان رسید.


زمانی افزود: علاوه بر تکمیل در مجموع ۴۸ طرح رفع نقاط حادثه خیز استان مصوب سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۴۰۱ در سال گذشته، طرح‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان برای رفع سایر نقاط پر تصادف در سال جاری ادامه خواهد داشت.


او  خاطر نشان کرد: سال گذشته در هشت هزار و ۴۰۰ کیلومتر عملیات خط کشی در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان، با بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه انجام شده و همچنین ۷۰ میلیارد ریال هزینه بازسازی و خرید تابلو اطلاعاتی به میزان ۲ هزار مترمربع شد.


زمانی با اشاره استفاده از تابلو‌های اخطاری و انتظامی از جنس کامپوزیتی به جهت جلوگیری از سرقت در راه‌های استان، عنوان کرد: در سال گذشته ۲۰ هزار عدد از این تابلو‌ها با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال تهیه و نصب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار