وزیر خارجه اردن در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان:

آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نخواهد گرفت

ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.

ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن که در نیویورک بسر می‌برد، طی تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: امروز منطقه بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش است و رژیم اسرائیل از مسیر جنگ روانی بدنبال منحرف کردن اذهان از موضوع اصلی غزه است.

وی تاکید کرد: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوء استفاده اسرائیل قرار نگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
خواستار محاکمه جنایتکاران جنگی و عوامل نسل‌کشی غزه هستیم
از مجامع بین‌المللی و کیفری نیز مصرانه خواستار تشکیل پرونده برای جنایتکاران جنگی و عوامل نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و محاکمه عادلانه و معرفی آنان به افکار عمومی که باعث شرمساری شدید اخلاقی جامعه بشری شده‌اند، هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
شما که راست میگی، اما لعنت به هر چی دروغ گوئه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق تنبیه رژیم صهیونیستی را آشکارا و در مقابل دیدگان جهانیان اجرائی کرد و قدرت فرماندهی، مدیریت، اشراف و توان عملیاتی و اطلاعاتی خود را به جهانیان نشان داد. حال رژیم صهیونیستی و متحدانش که در میدان نبرد نظامی و اطلاعاتی مغلوب توان بالای فرزندان ایران اسلامی شده‌اند، در تلاشند با سانسور شدید اخبار موشکباران سپاه، مظلوم‌نمایی کرده و با تحریف حقایق‌، این شکست تاریخی خود را، در عرصه رسانه‌ای جبران کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
درعملیات اخیر سپاه پاسداران بر علیه اسرائیل باعنوان وعده صادق که اولین حمله مستقیم ایران از خاک ایران به سرزمین‌های اشغالی بود و همچنین بزرگ‌ترین حمله یک کشور علیه رژیم صهیونیستی در تاریخ اشغالگری آن است برخلاف اسرائیل که خانه‌های مسکونی، زنان و کودکان را هدف قرار می‌دهد، سپاه فقط مراکز نظامی را منهدم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
یکی از خصوصیات مهم عملیات پیروزمندانه وعده صادق سپاه پاسداران بر علیه اسرائیل کودک‌کش‌، همراهی و هماهنگی میدان و دیپلماسی در کشور بود که نقش بارزی در اجرای موفقیت‌آمیز این عملیات داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرانجام پس از اقدام حماقت‌آمیز رژیم غاصب صهیونیستی در ۱۳ فروردین و حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق، بزرگ‌ترین حمله موشکی و پهپادی تاریخ ایران، بلکه بزرگ‌ترین حمله پهپادی و موشکی جهان از سوی غیورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرزمین‌های اشغالی رقم خورد. این همان وعده صادقی بود که فرزندان غیور وطن به سگ ‌‌هار غرب در منطقه داده بودند و عملیات‌شان نشان داد در وعده آنها تخلف راه ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ما با زدن رژیم صهیونیستی فقط سامانه پدافندی اسقاطیل را زیر سؤال نبردیم، بلکه باید گفت به معنای واقعی کلمه قدرت‌نمایی کردیم. چرا که با یک تیر چندین هدف را زدیم از جمله اینکه توانستیم کل سامانه‌های اروپایی و آمریکایی را پشت سر بگذاریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
سعید حجاریان تئوریسین تحریم انتخابات و از فعالان فتنه 88 درپی پاسخ ایران به اسرائیل توئیت کرده بودکه صلح مسلح منفعتی برای ایران ندارد، زیرا بنیه دفاع، مادی و معنوی کشور را تحلیل می‌برد. منظور حجاریان از این توئیت این بود که ایران نباید انتقام حمله به مراکز دیپلماتیک خود را که جزئی از خاک کشور است ـ از اسرائیل بگیرد. در خوشبینانه‌ترین ارزیابی‌، اصلاح‌طلبان توجه ندارند که این‌گونه پالس ضعف به آمریکا فرستادن معانی به شدت خطرناکی را در ارزیابی‌های امنیتی ایجاد می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
پاسخ ایران به اسرائیل در جواب حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به آن علت بود که جنایات رژیم صهیونیستی ایران را در شرایطی قرار داد که حتماً باید پاسخ می‌داد. می‌خواهم عرض بکنم سیاست جمهوری اسلامی توسعه جنگ نیست، ولی در جایی که دشمن درصدد گسترش جنگ باشد، پاسخ قاطع خواهد داد و منفعل عمل نمی‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عملیات توقیف یک کشتی باربری پرتغالی متعلق به تاجر صهیونیستی به نام «ایال عوفر» در تنگه هرمز به دست نیروی دریایی سپاه پیامی واضح به حامی اصلی رژیم خبیث صهیونیستی، یعنی آمریکاست که اگر بخواهد در جریان تنبیه رژیم صهیونیستی مداخله کند، تنگه هرمز و دریای عمان برای کشتی‌های آمریکایی نیز ناامن خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عبور پهپاد و موشک‌های سپاه از سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق نشان داد، این رژیم همچون خانه عنکبوت به شدت سست است. البته موفقیت این عملیات در شرایطی اتفاق افتاد که در کنار سامانه پدافند رژیم، برخی از کشورهای غربی و منطقه‌ای نیز کمک کردند، ولی با این حال باز هم شکست خوردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
برخی از پیام‌ها و دستاوردهای پاسخ پشیمان‌کننده سپاه در عملیات وعده صادق عبارت است از: هیمنه پوشالی اسرائیل و حامیان آن سست‌‌تر از چیزی‌ است که احتمال می‌رفت، بشارت و امیدواری برای گروه‌های مقاومت و نهضت‌های آزادی‌خواه، زنگ خطر برای ته‌مانده هواداران رژیم صهیونیستی، هشدار به غربگرایان بی‌وطن در داخل ایران اسلامی، رسوا شدن سران مرتجع عرب در جامعه اسلامی و جامعه جهانی، تغییر معادلات در منطقه غرب آسیا، شکست قاطع سامانه‌های موشکی و پدافندی رژیم صهیونیستی‌، آشکارتر شدن پوشالی بودن حمایت ادعایی ایالات متحده از رژیم صهیونیستی و مضاعف شدن عزت و اقتدار ایران اسلامی و جبهه مقاومت و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
همکاری پادشاه اردن با رژیم غاصب اسرائیل در جریان زدن موشک توسط سپاه، وی رابه منفورترین شخصیت جهان عرب تبدیل کرد. امید است ملت مسلمان اردن تکلیف او را روشن کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
وقتی ایران میزندمحکوم میکنندولی وقتی اسراییل میزنداروپا دعوت به خویشتن داری میکندغلط میکنیداتحادیه اروپای تروریست
آخرین اخبار