شهروند خبرنگار تهران؛

کمبود تعمیرگاه تخصصی ویژه تاکسی‌ دغدغه رانندگان شد

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از کمبود تعمیرگاه تخصصی ویژه تاکسی در شهر تهران گلایه کرد.

تاکسیداری یکی از شغل‌های پر زحمت و سخت محسوب می‌شود به طوری که رانندگان از صبح تا شب در سطح خیابان‌ها هستند و همه روزشان در شلوغی، آلودگی و استرس می‌گذرد و در طول روز باید با مسافران، رانندگان تاکسی و همچنین در پمپ بنزین‌ها سرکله بزنند.

در این بین یکی از مهمترین دغدغه رانندگان تاکسی هزینه بالای استهلاک خودروهایشان است. این خودرو‌ها به دلیل تردد بالایی که دارند زود به زود دچار مشکلات فنی می‌شوند. با توجه به تورم قیمت لوازم یدکی خودرو‌ها نیز افزایش داشته است به طوری که بیشتر درآمد رانندگان تاکسی صرف خرید لوازم یدکی و تعمیر خودروهایشان می‌شود. یکی از دغدغه های رانندگان تاکسی وجود تعمیرگاه‌های تخصصی ویژه تاکسی است تا بتوانند کمی از بار این مشکلات را کم کنند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از کمبود تعمیرگاه تخصصی ویژه تاکسی در شهر تهران خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام عرض ادب، ما رانندگان تاکسی مشکل کمبود تعمیرگاه تخصصی ویژه تاکسی‌ها را در شهر تهران داریم،  همانطور که مستحضر هستید خودرو‌های تاکسی به دلیل تردد بالایشان در سطح شهر دچار استهلاک می‌شوند و اغلب مشکلات فنی دارند و نیاز داریم به تعمیرگاه‌های تخصصی مراجعه کنیم ممنون می‌شوم این مشکل پیگیری شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار