نمایشگاه طرح صدرا در بویین زهرا برپا می‌شود

با اجرای دقیق طرح صدرا زمینه آشنایی و جذب دانشجویان در صنعت فراهم خواهد شد.

محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در جلسه هماهنگی اجرای طرح صدرا گفت: با اجرای دقیق طرح صدرا میتوان زمینه آشنایی دانشجویان باصنایع مختلف تولیدی و نیز جذب و اشتغال دانشجویان در رشته تخصصی و مرتبط باتحصیل خود را فراهم کرد.

ادیب رامندی افزود: این رویداد ارتباط تعاملی و مستمر دانشگاه باصنایع، اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال، اجرای بهینه طرح پویش، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان و معرفی دانش آموختگان دانشگاه به بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت؛ رافراهم می کند.

فرماندار بوئین زهرا اظهار داشت: طرح صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال میتواند زمینه ساز جذب دانش آموزان در رشته‌های تخصصی و نیز ایجاد اشتغال برای دانشجویان در صنایع مرتبط شده و موجب تحقق فرموده مقام معظم رهبری و شعار سال تحت عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" شود.

وی اضافه کرد: به مناسبت هفته کارگر و در راستای اجرای طرح صدرا، واحد‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی، تعاونی‌ها و مشاغل خانگی شهرستان محصولات خود را در قالب نمایشگاهی به مدت ۳ روز از ۱۰ اردیبهشت ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی به نمایش خواهند گذاشت و عموم مردم مخصوصا دانش آموزان شهرستان می توانند در قالب راهیان پیشرفت از این نمایشگاه دیدن کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.