ساخت میعادگاه مرکزی راهیان‌نور شهیدکاوه در مهاباد

مسئول اردویی و راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: با هدف فراهم‌کردن زیرساخت‌های گردشگری، میعادگاه مرکزی راهیان‌نور شهیدکاوه در مهاباد ساخته می‌شود.

عزت‌الله ابراهیمی مسئول اردویی و راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ضمن ابراز خشنودی از احداث میعادگاه مرکزی راهیان نور شهیدکاوه در مهاباد گفت: این میعادگاه مجموعه‌ای کامل دربردارنده یادمان و زائرسرا بوده و در آن همه امکانات موردنیاز زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس از جمله سرویس بهداشتی، حمام، نمازخانه، غذاخوری و استراحت‌گاه احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه به استعداد ۶۰۰ نفر ساخته می‌شود، افزود: مراحل ساخت‌وساز با سرعت و جدیت دنبال می‌شود به طوری‌که پارسال کلنگ‌زنی صورت گرفت و امسال نیز از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود امسال به بهره‌برداری برسد.

ابراهیمی اضافه کرد: این مجموعه به صورت کامل و متمرکز برای اسکان زائران مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در سه‌راهی شهدای دارلک مهاباد و به عبارتی در مجاورت محل دفتر شهید کاوه در حال ساخت است.

مسئول اردویی و راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه فراهم‌کردن زیرساخت‌های راهیان‌نور یکی از دغدغه‌های جدی سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی است، ادامه داد: در این راستا و به واسطه حمایت‌هایی که صورت گرفته است در شاخص آمار و عملکرد میزبانی و اعزام کاروان‌های اردو‌های راهیان‌نور در صدر استان‌ها قرار داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.