پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله

حزب الله لبنان اعلام کرد که چهار پایگاه نظامیان صهیونیست در مناطق اشغالی جنوب این کشور و همچنین شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین را هدف حمله قرار داده است.

رزمندگان حزب الله پایگاه نظامیان صهیونیست موسوم به «الرادار» در اراضی اشغالی شبعا را هدف حمله راکتی قرار دادند که اهداف تعیین شده به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

نیرو‌های مقاومت همچنین پایگاه نظامی «رویسات العلم» در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا را هدف حمله راکتی قرار دادند که در نتیجه آن، اهداف تعیین شده به دقت مورد اصابت آتش رزمندگان حزب الله قرار گرفت.

رزمندگان حزب الله همچنین محل استقرار نظامیان اشغالگر در اطراف پایگاه‌های نظامی «رامیم» و تپه «الکرنتینا» را با آتش توپخانه هدف قرار دادند و در پی آن، اهداف مورد نظر مورد اصابت آتش مقاومت قرار گرفت.

همزمان، شبکه المیادین به نقل از خبرنگارش در جنوب لبنان اعلام کرد یک هدف نظامی متعلق به اشغالگران صهیونیست در پایگاه نظامی «حدب یارون» مورد حمله مستقیم قرار گرفت.

ساعاتی پیش نیز، شبکه المیادین گزارش داد یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در سواحل «حیفا» شمال فلسطین اشغالی هدف حمله پهپاد‌های حزب‌الله قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، این حمله به وسیله یک اسکادران پهپاد از خاک لبنان به سمت شهرک‌های اطراف الجلیل انجام و منجر به فعال شدن سامانه‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی شد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» و ترور یکی از برادران مجاهد، پهپاد‌های ما مقر تیپ گولانی و مقر یگان ۶۲۱ «ایگور» در پادگان «شراغا» در شمال شهر اشغالی «عکا» را هدف قرار دادند.

طبق بیانیه حزب‌الله این حمله به صورت دقیق و مستقیم انجام شد.برخی منابع نیز از اصابت موشک به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی در این باره گزارش دادند که پس از به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در منطقه «کریوت» صدای چند انفجار در منطقه شنیده شد.

این رسانه‌ها همچنین از به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در بندر «حیفا» خبر دادند.

طبق این گزارش، پس از فعال شدن آژیر‌های خطر، آتش سوزی در منطقه شمالی بندر حیفا رخ داد و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز به سمت آب‌های لبنان در مقابل «الناقوره» موشک پرتاب کردند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۲:۲۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
راکت از نظر توان تخریب و برد ارزش چندانی نداره،موشک که خودش به دو دسته بالستیک و کروز تقسیم میشه قابلیت هدایت پذیری و تخریب بیشتر و دقت در اصابت داره مورد بعدی توپ هست که چند توپ با همدیگه میشن توپخانه و بر اساس قطر لوله و برد تقسیم بندی میشه
در توپ میشه با آزمون و خطا هدف رو زد چون پرتاب گلولش منحنیه ،خمپاره هم منحنی زنه ،سلاح هایی مثل راکت و خمپاره قدرت تخریب چندانی ندارن و کور زنن ،راکت مثل لوله ای یه که تهش باروت و نوکش یه سر جنگی کوچکه
کاش گروه های مقاومت برن به سمت موشک و توپ
راکت ارزش جنگی نداره
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۳۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
بزنید برادران که نابودی این صهیونیستها نزدیکه. انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
احسنت به حزب الله احسنت به حماس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ماشاالله به حزب الله بزنید به صهیونیستها واین غده سرطانی را نابود کنید
Japan
سید
۲۱:۱۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
الله اکبر ،ماشاءالله، الهی نابود باد اسرائیل صهیونیست ودولت آمریکای شیطان وانگلیس وحامیانشان و همدستانشان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
با وجود حمایتهای مالی بیدریغ یانکیها و خبیثان انگلیس و حمایتهای موذیانه شیوخ خائن عرب، با خاک یکسان شدن یک پایگاه با تمام تجهیزات یکطرف، تلف شدن حتی یک صهیونیست یکطرف، وزن تاثیر دومی در اضمحلال و تسریع نابودی صهیونها بسیار بیشتر است چرا که کفتارهای حاشیه توان جبرانش را ندارند، ترس در جان سربازان اجاره ای رژیم سفاک تشدید میشود و زیرپای شهرک نشینان آشغال اشغالگر خالی میشود. ازتاثیرات سریع تلفات تپه ای صهیونها غافل نشوید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ماشاءا...حزب ا...سید حسن نصرا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی + فیلم
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۹:۳۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
نابود کنید صهیونیستهای حرامزاده را. مثل خوک آنها را بکشید. زمین را از تعفن و نجاست وجودشان پاک کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
خوشبختانه ایبینداشت وازمحل شلیک بطورکامل باافرادمزدورش منهدم شده اند
آخرین اخبار