مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مشکلات ثبت نام برای وام ازدواج در سامانه سخن گفت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

آغاز زندگی مشترک برای زوجین جوان هزینه‌هایی را به دنبال دارد که گاهی با مشکلات مواجه می‌شوند. دولت به منظور کمک به جوانان تسهیلات ازدواج را برای آنها در نظر گرفت.

اما شهروند خبرنگار ما گفت در روز‌های اخیر با هر بار مراجعه به سامانه ثبت نام وام ازدواج با پیام عدم اعتبار بانک‌های استان تهران مواجه می‌شود و همین موضوع موجب شده تا موفق به ثبت نام و درخواست نشده است.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و وقت بخیر، از ابتدای امسال هربار به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج (وام ازدواج) رفتیم برای استان تهران اعلام می‌کند که هیچ بانکی در این استان دارای اعتبار نیست.  با شماره ۰۲۱۲۷۰۶ هم که تماس گرفتیم گفتند سایت مشکلی ندارد.  اگرچه که همان زمان سامانه جلوی بنده بود و دقیقا همین مشکل را داشت.  ما به این وام نیاز فوری داریم، اما کاری از دستمان برنمی آید.  لطفا شما پیگیری کنید.  

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۰:۵۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
با سلام. بنده هم هربار با همین پیام روبرو میشم و در ساعات مختلف هم امتحان کردم و حتی استان انتخابی هم تغییر میدم دوباره با همین پیام روبرو میشم.لطفا پیگیری کنید. ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
صادقی
۰۸:۵۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام و وقت بخیر، از ابتدای امسال هربار به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج (وام ازدواج) رفتیم برای استان تهران اعلام می‌کند که هیچ بانکی در این استان دارای اعتبار نیست. لطفا اگه میتونید بیشتر اطلاع رسانی کنید ممنون ما به این وام نیاز فوری یعنی خیلی خیلی نیتر داریم، اما کاری از دستمان برنمی آید. لطفا شما پیگیری کنید.
آخرین اخبار