پیام تبریک رئیسی به تیم ملی والیبال دانش‌آموزی

رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی در رقابت‌های جهانی گفت: ملت ایران به درخشش غرورآفرین شما عزیزان افتخار می‌کند.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشور در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: این سرافرازی بیانگر ظهور استعداد، همت و شایستگی فرزندان ایران زمین و نشان دهنده اهمیت ورزش دانش‌آموزی به عنوان پشتوانه حقیقی ورزش ملی در مسیر تحقق ورزش قوی برای ایران قوی است.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

فرزندان عزیز ایران اسلامی؛ دانش‌آموزان نخبه و مربیان گرامی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، ملت ایران به حضور شایسته، درخشش غرورآفرین و قهرمانی مقتدرانه شما عزیزان در عرصه رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان افتخار می‌کند.

این سرافرازی بیانگر ظهور استعداد، همت و شایستگی فرزندان ایران زمین و نشان دهنده اهمیت ورزش دانش‌آموزی به عنوان پشتوانه حقیقی ورزش ملی در مسیر تحقق ورزش قوی برای ایران قوی است.
پیروزی شیرین و موفقیت ارزشمندتان را که با هفته بزرگداشت مقام معلم و یاد استاد علم و اخلاق شهید آیت‌الله مرتضی مطهری همزمان شده است، به شما آینده‌سازان کشور و ملت بزرگوار ایران که قهرمانانی نام‌آور، چون شما را پرورش می‌دهند، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای همه شما سرافرازی و سربلندی در تمامی عرصه‌ها را آرزومندم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور اسلامی ایران

برچسب ها: والیبال ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار