کمک ۲ میلیارد تومانی قزوینی‌ها به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: مبلغ ۲ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری و در قالب ۴۰ تن اقلام معیشتی و بهداشتی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: سال گذشته مبلغ ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در حوزه اعتبارات حمایتی دارو و درمان به جمعیت هلال احمر استان قزوین اختصاص داده شد تا با استفاده از این بودجه به مددجویان و بیماران نیازمند کمک شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به تهیه پیشنویس تشکیل کانون نیکوکاران و خیران جمعیت هلال احمر، تاکید کرد: این پیشنویس به همت حوزه معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تهیه شده است و مراتب تایید و ابلاغ نهایی آن در سال جاری پی گرفته خواهد شد.

ناصر صبوری سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در دیدار با رئیس سازمان داوطلبان مسائل و مشکلات مربوط به هلال احمر استان قزوین در زمینه انتخابات مجامع از جمله در حوزه داوطلبان بررسی شد.

وی افزود: در سال گذشته برای بیماران نیازمند پرونده مددکاری تشکیل شد و مبالغی که از سوی سازمان داوطلبان در قالب اعتبارات حمایتی به این جمعیت اختصاص داده شده بود، در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی در استان قزوین به نفع مردم سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان نیز تاکید کرد: مبلغ ۲ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری و در قالب ۴۰ تن اقلام معیشتی و بهداشتی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.