پیگیری شد؛

پاسخ گروه خودروسازی سایپا به تاخیر در تحویل خودروی شاهین G برای طرح مادران

پیام شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در تحویل خودروی شاهین G برای طرح مادران، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در تحویل خودروی شاهین G برای طرح مادران، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی برای پیگیری بیشتر به شرکت مذکور ارجاع داده شد.

گروه خودروسازی سایپا در پی اطلاع از این پیام‌ها، جوابیه‌ای را برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

با سلام و احترام؛
پیرو انتشار مطلبی با عنوان "تاخیر در تحویل خودرو شاهین G برای طرح مادران" که در روز پنج‌شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ در خروجی آن رسانه وزین قرار گرفته است، توضیح گروه خودروسازی سایپا به حضور ارسال می‌شود. خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات، نسبت به درج جوابیه اقدام مقتضی صورت پذیرد.
گروه خودروسازی سایپا مطابق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هر بار اجرای طرح‌های فروش به‌طور همزمان نسبت به اطلاع رسانی و ایجاد امکان ثبت نام برای متقاضیان عادی و متقاضیان طرح مشمول این قانون اقدام می‌کند، لذا دسترسی ثبت نام با شرایط یکسان برای تمام محصولات و متقاضیان فراهم می‌شود. در خصوص متقاضیان طرح جوانی جمعیت مطابق قانون، محدودیت‌هایی از جمله دارا بودن گواهینامه، عدم سابقه خرید در ۴۸ ماه گذشته، پلاک انتظامی فعال و ... اعمال نمی‌شود که به نوعی تسهیل در امکان ثبت نام برای این متقاضیان است.
گروه خودروسازی با هدف پاسخگویی به نیاز بازار و مشتریان، برنامه تولید و عرضه خودروی یاد شده را در دستور کار خود قرار داده است؛ اما در برخی مقاطع زمانی مشکلات ناشی از تحریم‌ها، سبب می‌شود که تامین اقلام و تولید تحت تاثیر قرار گیرد. گروه سایپا با هدف جلب رضایت مشتریان خودروی جایگزین (خودرو شاهین G بدون سانروف) را جهت تحویل به مشتریان پیشنهاد کرده، بدیهی است این دعوتنامه پیشنهادی و کاملاً اختیاری است و شرکت سایپا بسته به شرایط تولید، نسبت به ارسال دعوتنامه خودرو ثبت نامی اقدام و در صورت تاخیر در تحویل خودرو، سود تاخیر محاسبه خواهد شد.
 رویکرد گروه سایپا در ایفای تعهدات مطابق با تاریخ ثبت نام نهایی (واریز وجه) بوده و هیچ مولفه‌ای به‌غیر از آن در موعد تحویل تاثیر‌گذار نخواهد بود.

اداره اطلاع‌رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۱:۱۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام یکساله تحویل خودرو شاهین دستی طرح مادران ندادید خجالت خوب چیزی هست این طرح بدبختی مادران هست از خرداد پارسال تا کنون
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۱:۱۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
یکساله تحویل خودرو شاهین دستی طرح مادران ندادید این طرح بدبختی مادران هست از خرداد پارسال تا کنون
آخرین اخبار