اشتغال‌زایی برای زنان سرپرست در نساجی هلال ایران

مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران گفت: توانسته ایم ۳۰ خانوار را بر سر سفره نساجی هلال ایران بنشانیم.

امیرالدین روح نواز مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران  در بازدید از کارخانه نساجی هلال احمر اظهار کرد: شرکت تولید کننده اقلام استراتژیک هلال احمر مانند چادر امدادی، پتو و کوله پشتی، لباس امدادی.. برای مواقع بحران و حوادث است.

او گفت: به همت کارگران و کارهای توسعه‌ای نه تنها نیاز داخلی در زمان بحران را تأمین کرده بلکه در صادرات هم سهیم بوده ایم و از محصولات ما در سیل پاکستان، زلزله ترکیه استفاده و محصولات به چین هم ارسال شده است.

روح نواز بیان کرد : با افزایش ظرفیت بالا، چادرهای امدادی تولید و از زنان سرپرست خانوار، زندانیان و معتادان بهبود یافته در راه بهره مند شده‌ایم.

او گفت: از سوی دیگر هلال احمر نهاد عمومی غیر دولتی است که توسط آحاد جامعه شناخته شده است . در این مجموعه از زنان سرپرست و زندانیان و ترک اعتیاد را وارد چرخه کار کرده ایم. در این بین به کمک آن ها نیازهای امدادی خود را  هم فراهم کرده ایم.سه سایت در حال فعالیت است که شامل تولیدات نفت و غیره است.چادرها سبک و در ابعاد مختلف حتی ۱۲ هزار متر برای درمان و اسکان اضطراری و… تولید می‌شود.ایران در زمینه تولید چادرهای امدادی رتبه ۵۷ را در ۲۰۱۹ داشت و بعد به رتبه ۱۹ در سال ۲۰۲۲ رسید.

روح نواز تصریح کرد: با تولید پارچه های جدید و هم اتفاقاتی که افتاد ارزیابی صورت گرفت که توانستیم خوب هما کنیم .توانسته ایم ۳۰ خانوار را بر سر سفره نساجی هلال ایران بنشانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار