بی‌حجابی از اهداف شوم دشمن است

گردهمایی بانوان فعال فرهنگی و انقلابی در کرمان با حضور دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت برگزار شد.

 سید احمد عبودتیان، دبیر جبهه فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیا کشور و دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت در جمع بانوان فعال فرهنگی کرمان با اشاره به نقشه‌های فرهنگی دشمن و اهداف طراحی شده‌ای که فرد را با فضای مجازی به سمت فردگرایی سوق می‌دهد از شکل‌گیری فعالیت‌های مناسب مقابله‌ای در سال‌های اخیر خبر داد.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء پدیده بی‌حجابی را از جمله اهداف شوم دشمن عنوان کرد و گفت: پشت صحنه ماجرا را باید برای دختران گفت و توضیح داد کسی این نسخه را پیچیده که وضعیت خود او در خانواده، زندگی، معیشت، تجاوز و... چقدر اسفبار است.

وی با توصیه به مطالعه کتاب "ناگفته‌های صورتی" متذکر شد: جدای از وظایف حاکمیت و فراجا و... مواجهه اجتماعی با بی‌حجابی کار آقایان نیست بلکه بانوان باید در این صحنه باشند.
عبودتیان تاکید کرد: الگوی مواجهه، درگیری نیست که فهم است و گروه‌های مردمی باید به این موضوع برسند و با کنکاش اولیه و جلسات توجیهی پیش بروند، زیرا هیچ عاقلی نمی‌خواهد خود را در دامن پلیدی بیندازد.

وی در بخش دیگری از سخنانش لزوم همگرایی بانوان مسلمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: امکان بین المللی شدن جبهه بانوان وجود دارد تا جبهه بین المللی مقابله با تمدن غرب راه بیندازند و این زمانی اتفاق می‌افتد که زن را متوجه شخصیت و جایگاه اصلی خود کنید.

عبودتیان معرفی الگو‌های موفق زن مسلمان را ضروری خواند و نگارش کتب زنان موفق و همسران شهدا را به عنوان مصداق ذکر و تصریح کرد: کرمان، معدن این زنان است.

جلالی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم از تسهیلگری و حمایت استانداری برای بانوان فعال در گروه‌های مردمی خبر داد.

وی افزود: گروه‌های مردمی در زمینه توانمند سازی در امر حاشیه نشینی خوب عمل کردند هر چند هنوز ضعف‌هایی وجود دارد اماهدف از برگزاری این جلسات این است که مشکلات بانوان و گروه‌های فعال مطرح شود و ما بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود تسهیل گری کنیم و کانون‌های مختلف هم پیگیری کنند.

در این نشست تعدادی از بانوان حاضر در جلسه در حوزه‌های مختلف به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار