شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت:بهسازی شهربازی نوستالژی فدک در مراحل پایانی قرار دارد.

مهرداد روحانی وزیری ،مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به تکمیل و بهسازی شهربازی فدک اظهار کرد: این شهربازی نوستالژی بعد از سال‌ها مذاکره و پیگیری امسال به شهرداری واگذار شد و با حمایت‌های سازمان سیما و منظر و آقای جوادیان بهسازی آن در دستور کار قرارگرفته و مراحل پایانی آن در حال انجام است و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

روحانی وزیری در ادامه به اقدامات انجام شده در بوستان ولایت اشاره کرد و افزود: سال ۱۴۰۲ حدود ۲۵ میلیارد تومان برای روشنایی این بوستان هزینه شد که تا اردیبهشت سال جاری به اتمام خواهد رسید، همچنین مشکلات ورودی این بوستان نیز حل‌شده و بخش زمین‌های بازی آن نیز در حال تکمیل شدن است.

وی ادامه داد: برنامه منطقه برای سال ۱۴۰۳ این است که به پروژه‌های روبنایی بپردازد و زیباسازی و نورپردازی منطقه را بیشتر در دستور کار خود قرار دهد تا بتوانیم ازنظر بصری نیز منطقه را به یک حد قابل قبولی برسانیم.

وی همچنین به معضل بافت فرسوده در منطقه سه شهرداری قم اشاره و اظهار کرد: تقریباً ۱۵ درصد از مساحت منطقه را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد که برای توسعه آن پروانه را به‌صورت رایگان صادر می‌کنیم که به دلیل شبکه معابر فرسوده منطقه استقبال خوبی از طرف مردم نشده است.

وی افزود: بخش دیگری از این منطقه کاربری صنعتی دارد که در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۵۰ مورد پروانه صادر شده که در سال ۱۴۰۲ این عدد به ۴۰۰ پروانه رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۳۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
25 میلیارد برای روشنایی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
تو قم فقط الان بوستان علوی رونق داره بقیش کلان جمع شده مخصوصا پارک سالاریه که ده ۶۰تیها خاطره دارن که جمع شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام افسوس بارک سالاریه نوستالزی ما بچه قمیها بود که نمیدانیم چه بر سرش اوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرا نمی دونی؟