پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: برای توسعه فرهنگ ورزش کردن در جامعه باید تعامل و همکاری در بین دستگاه‌ها و نهادها برقرار باشد. 

مصطفی زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با زهیرحاجی حسینی مدیرکل  ورزش و جوانان استان یزد و معاونین این اداره دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که نارگانی معاون توسعه ورزش، راجی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، آزاده دهقان معاون توسعه ورزش بانوان و شیر مدیر روابط عمومی این اداره کل و ربانی معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نیز حضور داشتند، بر تعامل و همکاری هرچه نزدیک‌تر این دو نهاد تاکید شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بازوی قوی برای ماست و تعامل و همکاری دو این دو نهاد ثمرات زیادی در توسعه ورزش و اشاعه فرهنگ در جامعه خواهد داشت.

حاجی حسینی افزود: فرهنگ و ورزش دو مقوله جدانشدنی هستند که باید به هردو آنها توجه شود و ما نیز تلاشمان اشاعه فرهنگ و اخلاق در بین ورزشکاران و جامعه ورزش است.

وی بیان داشت: خوشبختانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به خوبی در زمینه توسعه ورزش در شهر یزد تلاش داشته و المپیاد محلات رویداد مهم ورزشی است که شور، نشاط و پویایی در محلات ایجاد کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: برای توسعه هرچه بهتر ورزش و فرهنگ سازی ورزش کردن در جامعه باید تعامل و همکاری در بین دستگاه‌ها و نهاد برقرار باشد و امیدواریم با تعامل و همکاری بیش از پیش با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بتوانیم گام‌های خوبی در پیشرفت ورزش در سال جدید برداریم و رویداد‌های بزرگی را برگزار کنیم. 

زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد هم در این نشست گفت: قطعا ورزش یکی از مقوله‌های مهم جامعه است که آمادگی این را داریم تا همکاری و تعامل همه جانبه‌ای باهم داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار