بی آبرویی آمریکا در پی سیاست‌های حمایتگرانه از اسرائیل

خطیب جمعه گرگان گفت: سیاست‌های حمایتگرانه آمریکا از رژیم کودک کش اسرائیل آبرویی برای آمریکا باقی نگذاشته است.

آیت الله نورمفیدی در نماز جمعه گرگان ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) نمونه کامل یک دختر اسلامی است و به همین دلیل روز میلاد مبارک آن حضرت را روز دختر نام‌گذاری کرده اند.

وی حضرت معصوم (س) را کامل‌ترین الگو برای دختران مسلمان دانست و افزود: دنیای غرب با شعار‌های متعدد نظیر تساوی زن و مرد ادعای دفاع از حقوق زن را دارند، درحالی که در همین کشور‌ها در ازای کار مساوی، زنان حقوقی کمتری دریافت کرده و مناصب بزرگ را بیشتر در اختیار مردان می‌گذارند.

نماینده ولی فقیه در استان گستان با بیان این که بر طبق آمار‌های مجامع بین المللی آمریکا، انگلیس و سوئد در رتبه‌های نخست خشونت علیه زنان قرار دارند، گفت: همه ساله طبق اعلام کشور‌های غربی میلیارد‌ها دلار برای درمانی زنانی که در این کشور‌ها مورد اذیت و آزار و خشونت قرار گرفته‌اند، هزینه می‌شود.

خطیب جمعه گرگان با اشاره به اینکه بهترین نسخه برای سعادت زنان در تعالیم اسلامی ما ارائه شده است، گفت: بنی امیه به دنبال خنثی کردن نقش امامت بودند و این بانوی بزرگ برای دفاع از ولایت سفر طولانی و پرخطر را به جان خرید و در راه دفاع از ولایت خود را فدا کرد.

نورمفیدی ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه گفت: جنایات وحشیانه اسرائیل و سیاست‌های حمایتگرانه آمریکا از این رژیم جعلی صدای دنیا را بلند کرده تا جایی که بیش از ۸۸ نماینده آمریکا با نوشتن نامه‌ای، قطع ارسال اسلحه از این کشور برای اسرائیل را خواستار شده اند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر اینکه سیاست‌های حمایتگرانه آمریکا از رژیم کودک کش اسرائیل آبرویی برای آمریکا باقی نگذاشته است، گفت: امروز جوانان جبهه مقاومت در مقابل سیاست‌های آمریکا و اسرائیل ایستادگی می‌کنند که نویدبخش نابودی رژیم کودک کش اسرائیل است.

منبع: ایسنا

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.