شناخت چهار نماینده منتخب مردم تبریز آذرشهر و اسکو

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو علیرضا منادی، علی جعفری‌آذر، رضا صدیقی و علیرضا نوین به عنوان منتخبان مردم راهی بهارستان شدند.

 تراب محمدی اظهار کرد: از مجموع ۲۱۱ هزار و ۵۹۱ رای ماخوذه در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو  علیرضا منادی سفیدان با ۸۰ هزار و ۱۴ رای به عنوان نفر اول دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به بهارستان راه یافت و علی جعفری آذر با ۷۵ هزار و ۳۱۳ رای نفر دوم، رضا صدیقی با ۷۴هزار و ۸۸۴ رای نفر سوم و علی رضا نوین با ۶۶ هزار و ۵۱۳ رای به عنوان نفر چهارم راهی مجلس شدند.

وی افزود: علی آجودان زاده نیز با ۶۱ هزار و ۵۰۲ رای نفر پنجم، جواد عبادی با ۵۵ هزار و ۳۵۲ رای نفر ششم، محمدرضا میرتاج الدینی با ۵۳ هزار و ۴۵۴ رای نفر هفتم و محمدحسین فرهنگی با ۴۵ هزار و ۶۸۶ رای به عنوان نفر هشتم انتخاب شدند.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی در حوزه‌های «تبریز، آذرشهر و اسکو»، «میانه» و «شبستر» به دوره دوم کشیده شد و ۱۲ نفر در این مرحله برای تصدی ۶ کرسی رقابت کردند.

در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز ۲ نفر و میانه یک نفر به طور مستقیم راهی مجلس شدند و هشت نفر از تبریز برای تعیین چهار نماینده، ۲ نفر از میانه برای تعیین یک نماینده و ۲ نفر از شبستر برای تعیین یک نماینده راهی دور دوم شدند که دیروز از ساعت ۸ تا ۲۳ باهم رقابت کردند تا راه یافتگان به مجلس شورای اسلامی مشخص شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاپاتا
۱۴:۱۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
حیف شد روحانیت کنار رفت?