آغاز برنامه‌های جشنواره زیر سایه خورشید در یزد/ عوامل برنامه محفل مهمان یزدی‌ها

مدیر کانون جوانان رضوی استان یزد، از آغاز برنامه‌های جشنواره زیر سایه خورشید با حضور ۱۷ خدام رضوی در استان خبر داد.

 حجت الاسلام مهدوی نژاد مدیر کانون جوانان رضوی استان یزد گفت:امروز همزمان با ورود خدام حرم رضوی برای شانزدهمین سال متوالی برنامه جشنواره بین المللی زیر سایه خورشید دراستان یزد آغاز شد. 

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰۰ برنامه برای این جشنواره ثبت شده و باید برنامه‌ها برای اجرا امکان سنجی شوند، ادامه داد: برنامه‌های این جشنواره از امروز در استان یزد آغاز شد. 

حجت الاسلام مهدوی نژادخاطرنشان کرد:در همه‌ی شهرستان‌های استان یزد برنامه خواهیم داشت و دیدار با علما، دیدار با امام جمعه، حضور در گلزار شهدا ودیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، عیادت از بیماران در بیمارستان‌ها، حضور درمراکز توانبخشی ومدارس از جمله این برنامه‌ها است. 

وی با اشاره به حضور ۱۷ نفر از مشهد در استان یزد در ادامه گفت: ۸ خادم، ۴ مبلغ و ۵ نفر از حرم مطهر در این برنامه‌ها حضور دارند و انشالله جشن بزرگ زیر سایه خورشید هم، جمعه آینده در آستان امامزده سید جعفر محمد (ع) با حضور عوامل برنامه محفل برگزار می‌شود. 

مدیر کانون جوانان رضوی استان یزد گفت: امسال در ۱۲ کشوردنیا همزمان با ایران جشن زیر سایه خورشید برگزار می‌شود و شعار "با شما سربلندیم " شعار این جشنواره و رویکرد امسال عزت وامید است که دشمنان به دنبال گرفتن آن از مردم ایران هستند که با برنامه‌های مختلف بدنبال عزت و امید آفرینی در سایه کار و تلاش و مشارکت مردم هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.