اموال مازاد راه و شهرساز ی و غله در هرمزگان فروخته می شود

مجوز مولدسازی بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال اموال مازاد دولتی در هرمزگان صادر شد.

 مدیرکل امور اقتصاد و دارایی هرمزگان گفت: مجوز ۳۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال مولدسازی اموال مازاد دولتی در سال‌جاری برای استان صادر شده است.

مهدی دسینه  افزود: بیشترین مجوز صادر شده برای املاک مازاد اداره‌کل راه و شهرسازی و اداره غله استان هرمزگان هر یک به ارزش حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال است.

وی گفت: پارسال نیز ۴۲۵ میلیارد ریال اموال مازاد دولتی در استان به فروش رفت که ۳۹۰ میلیارد ریال آن حاصل از فروش مدرسه مخروبه‌ای در شهرستان میناب بود.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی هرمزگان گفت: با دستور و تاکید استاندار، راهبری اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی و تعامل با اداره‌کل آموزش و پرورش و اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، تمام مبلغ فروش این مدرسه به احداث و تکمیل ۴٠ کلاس درس اختصاص یافت که تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: تامین مالی، تکمیل و توسعه بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان و ارتقای زیرساخت‌ها از طریق مولدسازی کام مردم هرمزگان را شیرین خواهد کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: اجرای درست طرح مولدسازی، موتور محرک تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است و در نخستین گام، تکمیل ۲ بیمارستان هرمزگان، ۴۰ کلاس درس و رفع ۴۳ نقطه حادثه خیز در استان، با درآمد حاصل از مولدسازی دارایی‌های دولت انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.